Numer oferty: StPr/25/9527
- Obsługa zgłoszeń dotyczących aplikacji mobilnej, portalu oraz pozostałych elementów Systemu FALA.
- Konfigurowanie sprzętu i oprogramowania dla Punktów Obsługi Klienta oraz Punktów Sprzedaży.
- Samodzielne inicjowanie, tworzenie i wdrażanie usprawnień w procesach obsługi klienta oraz funkcjonowaniu Systemu FALA.
- Wsparcie działań promocyjnych związanych z Systemem FALA od strony merytorycznej i operacyjnej.
- Prowadzenie korespondencji zarówno z klientem indywidualnym, jak i instytucjonalnym.
- Współpraca z pozostałymi działami w ramach struktury Spółki.
- Współpraca z Punktami Obsługi Klienta.
Praca w pełnym wymiarze czasu (od poniedziałku do piątku, stacjonarna).
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Lastadia 2, 80-880 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji zapraszamy do złożenia CV na adres e-mail: rekrutacja@innobaltica.pl do dnia 16 stycznia 2026 roku. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji przez InnoBaltica Sp. z.o.o.Więcej informacji dla kandydatów do pracy: https://innobaltica.pl/innobaltica/dla-kandydatow-do-pracy/Zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów w Spółce opracowano Procedurę dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Informacje na temat procedury znajdują się https://innobaltica.pl/innobaltica/sygnalisci-zgloszenia-wewnetrzne/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.