Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do zespołu Sprzedaży LSC Communications i będzie odpowiedzialna za:
• aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych,
• identyfikację i ewaluację nowych segmentów rynku,
• rozwijanie współpracy z dotychczasowymi Klientami,
• współtworzenie strategii sprzedaży firmy.
Nasze oczekiwania:
• min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży usług w segmencie B2B (warunek konieczny),
• doświadczenie w branży poligraficznej i/lub nowe media (warunek konieczny),
• zdecydowane zorientowanie na osiąganie wysokich wyników,
• umiejętność prowadzenia prezentacji i negocjacji,
• wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
• umiejętność analizy danych i samodzielnego podejmowania decyzji,
• umiejętność efektywnego działania pod presją czasu,
• wykształcenie wyższe,
• biegła znajomość języka angielskiego,
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
• ciekawą pracę z Klientami z pierwszej ligi, w środowisku międzynarodowym i znanymi markami,
• pozytywną, motywującą atmosferę w zgranym zespole,
• możliwość rozwoju osobistego.
Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie pracą w LSC Communications oraz informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi Kandydatami.