Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/11/2019.

Opis stanowiska pracy

Dołącz do firmy ABB i podejmij pracę w zespole mającym wpływ na tworzenie przyszłości, w której innowacyjne technologie cyfrowe będą zapewniały większy dostęp do czystszej energii.

Regionalne Centrum Aplikacji Zrobotyzowanych znajdujące się w Warszawie, to jedno z pięciu tego typu centrów ABB na świecie, tworzących innowacyjne, dostosowane do potrzeb europejskich klientów stanowiska zrobotyzowane, w zakresie pakowania, sortowania i paletyzacji. Aktualnie szukamy osoby na stanowisko: Starszego Specjalisty ds. Sprzedaży, jeśli chcesz nam pomóc w rozwoju – Aplikuj!

Pracując na stanowisku Starszego Specjalisty ds. Sprzedaży będziesz odpowiedzialny(-a) za sprzedaż nowatorskich urządzeń firmy ABB przeznaczonych do pakowania, paletyzacji i sortowania (pick and place) w Polsce. Twoim przełożonym będzie Manager ds. Marketingu i Sprzedaży, a Twoja praca będzie polegała na wykorzystywaniu swojego doświadczenia i motywacji do nawiązywania długotrwałych relacji z klientami, określając rozwiązania, które pozwolą skutecznie sprostać potrzebom klientów.

 

Twoje obowiązki

  • Stymulowanie wielkości sprzedaży oraz marży w ramach portfolio ABB
  • Nawiązywanie i utrzymywanie solidnych relacji z klientami poprzez doskonałą obsługę i dzięki posiadanej wiedzy na temat potrzeb klientów oraz rozwiązań firmy ABB.
  • Tworzenie ofert i planów sprzedażowych wraz z działem marketingu i innymi, zapewnianie dokładności pod względem technicznym i finansowym.
  • Wnoszenie wkładu w działania związane z określaniem i rozwijaniem nowych rozwiązań technologicznych we współpracy z działem koncepcyjnym.
  • Monitorowanie trendów panujących wśród klientów oraz na rynkach w celu tworzenia skutecznych działań marketingowych (branża spożywcza, kosmetyczna, chemiczna).
  • Kierowanie się najważniejszymi wartościami bezpieczeństwa i uczciwości, jakie wyznaje firma ABB, co oznacza branie odpowiedzialności za własne działania i jednoczesne troszczenie się o swoich współpracowników oraz o firmę.

 

Twoje kompetencje

  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane automatyka, robotyka, mechanika, logistyka).
  • Doświadczenie w zakresie sprzedaży urządzeń przeznaczonych do pakowania, paletyzacji i sortowania (pick and place).
  • Solidna wiedza i/lub doświadczenie w branży spożywczej, kosmetycznej lub chemicznej.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość programu SalesForce będzie dodatkowym atutem.
  • Sprawdzona umiejętność rozwijania i zarządzania relacjami z klientami.
  • Podejście oparte na współpracy i dostarczaniu rozwiązań oraz bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji.

Wymagania

Więcej o nas

Wnieś swoje własne poczucie dumy i celu, pomagając nam rozwijać Czwartą Rewolucję Przemysłową – tworząc zrównoważoną przyszłość naszej planety i Twojej kariery. Dołącz do ABB i wykorzystaj siłę naszej zróżnicowanej globalnej sieci, współpracując i ucząc się od naszych światowej klasy zespołów. Przede wszystkim stawiaj sobie wyzwanie każdego dnia. Napiszmy przyszłość razem.

 

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej firmie w międzynarodowym środowisku.
  • Pracę z dużymi firmami na rynku FMCG.
  • Prywatną opiekę medyczną, którą możesz objąć swoich bliskich.
  • Samochód służbowy, który możesz wykorzystywać do celów prywatnych.
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Cykliczne szkolenia produktowe i sprzedażowe.

Prezentacja firmy

ABB to światowy lider w dziedzinie energetyki i automatyki. Zapewnia nieograniczony... dostęp do pojawiających się technologii oraz pracę w międzynarodowym środowisku, umożliwiającym dzielenie się wiedzą i doświadczeniami.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry