Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.
Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.
Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.
W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.
Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.
W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer referencyjny: 17051232
Opis stanowiska:
- Kontakt telefoniczny z Klientami w celu wyjaśniania błędnych dyspozycji Klientów
- Analiza rachunków Klientów pod kątem zidentyfikowania najczęściej pojawiających się błędów w celu ich eliminowania i poprawy efektywności procesów
- Wyjaśnianie spraw i rozwiązywanie reklamacji klientów w kooperacji z innymi jednostkami Banku
- Przygotowywanie korespondencji dotyczącej wyjaśnianych spraw Klientów oraz dokumentacji, zgodnie z życzeniem Klienta
- Efektywna współpraca z innymi Departamentami w celu świadczenia wysokiej jakości usług
- Identyfikacja nieefektywnych procesów bankowych oraz współpraca z innymi Jednostkami Banku w celu wypracowania i wdrożenia usprawnień
- Terminowa i efektywna realizacja wszystkich czynności kontrolnych wynikających z procesów kontrolnych jednostki
Wymagania:
- Umiejętność ustalania priorytetów
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym
- Rozwiązywanie problemów
- Komunikatywność
- Budowanie relacji
- Odporność na stres
- Umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy:
- Umowę na czas określony na 1 rok, lub umowę o pracę
- Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
- Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
To apply for the vacancy please click on the 'APLIKUJ' button on the right side of this job offer.