Firma Fulco System sp. z o.o., czołowy polski producent elementów małej architektury, poszukuje osoby na stanowisko starszego specjalisty ds. marketingu.
Zadaniem nowego pracownika firmy będzie - we współpracy z zarządem firmy oraz kierownikiem ds. marketingu - współtworzenie strategii marketingowej firmy, powiązanych z nią produktów i przedsięwzięć oraz jej skuteczne wdrażanie w życie, poprzez własną pracę oraz koordynację szerzej zakrojonych działań prowadzonych na rzecz firmy przez podmioty zewnętrzne.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie stron internetowych oraz kanałów social media firmy i jej produktów (produkty małej architektury i pokrewne) oraz przedsięwzięć, w które zaangażowana jest firma (m.in. drużyna sportowa oraz projekt filmowy), w tym analiza ruchu i zwiększanie uzgodnionych parametrów jakościowych ruchu na stronie
- przygotowanie materiałów marketingowych, w tym redagowanie tekstów i grafik
- aktywne promowanie firmy, jej produktów oraz wydarzeń, w których bierze udział – w tym prowadzenie działań PR przez kontakt z mediami lokalnymi, ogólnopolskimi i branżowymi oraz monitoring mediów w zakresie firmy, jej konkurencji i branży, w której działa
- realizacja zaplanowanych z działem handlowych wysyłek mailingów do baz klientów oraz potencjalnych klientów firmy
- dodawanie informacji o firmie do baz danych
- współorganizowanie wydarzeń firmowych, w tym targów i konferencji
- współtworzenie planów swojej pracy i raportowanie jej wyników
- współpraca z zewnętrznymi podmiotami
- negocjowanie warunków zakupu usług i materiałów związanych z marketingiem
W zależności od umiejętności kandydata oraz natężenia pracy w danym momencie ww. czynności będą prowadzone osobiście przez pracownika na tym stanowisku lub będą przez niego koordynowane z wykorzystaniem pracy zewnętrznych podmiotów, np. grafików, firm foto/wideo, firm tworzących serwisy www, agencji SEO itp.
Doświadczenie i umiejętności:
- nastawienie na mierzalny efekt swoich działań!
- co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w ramach działań wewnętrznych firmy lub jako pracownik agencji świadczącej podobne usługi dla klientów zewnętrznych
- doskonała umiejętność obsługi komputera
- znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość także innych języków)
- duża świadomość biznesowa – procesów, mechanizmów i rezultatów
- wiedza ogólna o świecie
- duża kreatywność i pomysłowość
- umiejętność rozwiązywania problemów
- bardzo dobra organizacja pracy
- chęć rozwoju i stałego pozyskiwania wiedzy
- umiejętność pisania tekstów / lekkie pióro
- umiejętności angażującego prowadzenia rozmów, prezentacji, wystąpień publicznych
- umiejętność współpracy zespołowej, koordynacji zadań i wywiązywania się z celów
- mile widziane umiejętności projektowanie grafiki i obsługi programów graficznych
- mile widziane umiejętności fotograficzne/filmowe
Zapewniamy:
- umowę o pracę
- pracę od 8-16 w biurze o wysokim standardzie w Gliwicach (nie zakładamy pracy zdalnej)
- atrakcyjne wynagrodzenie
- wdrożenie na stanowisko i stały dostęp do know-how doświadczonych pracowników
- możliwość rozwoju i awansu
- wysokiej jakości narzędzia do pracy
- pracę w dynamiczne rozwijającej się firmie z ciekawym portfolio produktów i realizacji
- pracę w dobrej atmosferze, w zespole nastawionym na współpracę i sukces
- możliwość skorzystania pakietu dodatków, w tym: casual Friday, treningi firmowe, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie.
Kandydaci proszeni są o udokumentowanie swoich umiejętności i doświadczeń. W ramach procesu rekrutacyjnego planujemy zrealizowanie testu kompetencyjnego.