Numer oferty: StPr/25/2618
1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp oraz ppoż.
2. Dokonywanie okresowych kontroli i przeglądów obiektów i stanowisk pracy pod względem bhp i ppoż.
3. Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz
z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
4. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby,
a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.
5. Prowadzenie szkolenia ogólnego w ramach szkolenia wstępnego, oraz organizowanie szkoleń okresowych.
6. Opracowywanie zarządzeń, wewnętrznych przepisów i instrukcji w zakresie bhp i ppoż.
7. Organizowan
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: KS. JÓZEFA JAŁOWEGO 23A, 35-010 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.