Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0836


Obowiązki:

1.W wymiarze 1/8 etatu - realizacja zadań określonych dla służby bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi, w tym m.in.: przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; bieżące informowanie o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń; udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy zachorowań na choroby zawodowe, prowadzenie i przechowywanie odpowiednich rejestrów i dokumentacji w tym zakresie; Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą; Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników; Współudział w realizacji zadań związanych z profilaktyczną ochroną zdrowotną nad pracownikami (badania wstępne, okresowe, kontrolne);
2. W wymiarze 1/8 etatu realizacja zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi; Przestrzeganie przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych; Koordynacja wyposażenia budynków, obiektów budowlanych lub terenu w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice; Zapewnianie przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic, w sposób gwarantujący ich sprawne i niezawodne funkcjonowanie; Zapewnienie osobom przebywających w budynku, obiekcie budowlanym lub na terenie, bezpieczeństwo i możliwość ewakuacji, Przygotowywanie budynku, obiekt budowlanego lub terenu do prowadzenia akcji ratowniczej; Zapoznawanie pracowników z przepisami przeciwpożarowymi; Ustalanie sposobów postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia 3.Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji w obszarze swoich działań. 4. Opracowywanie planów rzeczowych, finansowych i innych dotyczących działalności stanowiska. 5. Dbałość o przestrzeganie Kodeksu Pracy, przepisów BHP i ochrony ppoż. oraz innych przepisów i regulaminów obowiązujących w Instytucie. 6. Realizacja obowiązków sprawozdawczych w zakresie wykonywanych zadań. 7.Realizacja i/lub nadzór nad wykonaniem zakazów/nakazów zaleconych przez uprawnione organy kontrolujące w zakresie bhp i ochrony ppoż.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • wymagania obowiązkowe: wyk. wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; co najmniej 3-letni staż pracy w służbie BHP oraz 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej; znajomość przepisów z zakresu służby BHP, prawa pracy oraz ppoż. oraz umiejętność stosowania ich w praktyce; uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa; doświadczenie w pracy z substancjami i odczynnikami chemicznymi; znajomość pakietu MS Office; odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu zleconych zadań, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, komunikatywność, dyspozycyjność, odporność na stres.Mile widziane: znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację; prawo jazdy kat. B.Benefity: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1/4 etatu; możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych; elastyczne godziny rozpoczynania pracy (6:00 8:30); dodatek za staż pracy; benefity: pakiet opieki medycznej, grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do wypoczynku, karty sportowe na preferencyjnych warunkach, dodatkowe świadczenia pieniężne z okazji świąt, możliwość przystąpienia do kasy zapomogowo-pożyczkowej, preferencyjne pożyczki mieszkaniowo-remontowe.


Miejsce pracy: ENERGETYKÓW 9, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Wykaz wymaganych dokumentów: CV wymagane, List motywacyjny będzie dodatkowym atutem,Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://icso.lukasiewicz.gov.pl/karieraAplikacje należy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@icso.lukasiewicz.gov.pl lub pocztą na adres: Sekcja HR, Sieć Badawcza Łukasiewicz Instytut Ciężkiej Syntezy Organicznej Blachownia, ul. Energetyków 9, 47-225 Kędzierzyn-Koźle.Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.W składanych dokumentach proszę podać ID rekrutacji FSR.111.11.2025Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w BIP na stronie Łukasiewicz ICSO Blachownia.Przetwarzanie danych osobowych:Do przesyłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz Instytut Ciężkiej Syntezy Organicznej Blachownia, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Sieć Badawcza Łukasiewicz Instytut Ciężkiej Syntezy Organicznej Blachownia*.* jeżeli nie wyraża Pan/Pani zgody na udział w kolejnych naborach kandydatów, prosimy o przekreślenie podkreślonego zapisu. Pozostawienie zapisu bez skreślenia oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych, jednak nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy od daty ich wpływu.Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, ale jej brak skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w jakimkolwiek procesie rekrutacji prowadzonym w Sieć Badawcza Łukasiewicz Instytucie Ciężkiej Syntezy Organicznej Blachownia i skutkuje niezwłocznym zniszczeniem przekazanych danych.KLAUZULA INFORMACYJNA RODOKlauzula informacyjna RODO dla Kandydatów do pracy w Łukasiewicz ICSO Blachownia, dostępna jest na stronie Instytutu pod adresem:https://icso.lukasiewicz.gov.pl/wp-content/uploads/sites/34/2025/02/7.-Klauzula-informacyjna-rekrutacja.pdfRegulamin zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających naruszenia (Sygnalistów) w Sieć Badawcza Łukasiewicz Instytucie Ciężkiej Syntezy Organicznej Blachownia dostępny jest na stronie Instytutu pod adresem:https://icso.lukasiewicz.gov.pl/zglaszanie-naruszen-prawa-oraz-ochrona-osob-zglaszajacych-naruszenia-sygnalistow/

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Medycyna / Służba zdrowia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi