Numer oferty: StPr/22/0950
Wykaz zadań szczegółowych z zakresu spraw księgowych:
1. Sporządzanie list płac dla pracowników ZPKWL.
2. Naliczanie pracownikom wynagrodzeń miesięcznych, wszelakich dodatków, nagród
i premii wynikających z regulaminu wynagradzania Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Lubuskiego w Gorzowie Wlkp. oraz rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
3. Naliczanie zasiłków chorobowych, rodzinnych, macierzyńskich i innych zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
4. Naliczanie ekwiwalentów za urlop wypoczynkowy oraz innych, wynikających
z obowiązujących przepisów i wewnętrznych zarządzeń Dyrektora ZPKWL.
5. Prowadzenie indywidualnych kart wynagrodzenia i terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dla pracowników i dla urzędu skarbowego PIT 11 i PIT 4R.
Przygotowywanie innych dokumentów wyjaśniających wymaganych przez Urząd Skarbowy.
6. Rozliczanie umów zleceń i o dzieło wraz z prowadzeniem rejestru oraz terminowe sporządzanie do nich deklaracji podatkowych do urzędu skarbowego /PIT 11/.
7. Naliczanie i odprowadzanie składek ZUS-owskich zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych oraz terminowe składanie dokumentów rozliczeniowych
i zgłoszeniowych oraz innych wymaganych przez ZUS.
8. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS ERP-7.
9. Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości.
10. Prowadzenie spraw i rejestrów związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych ZPKWL.
11. Rozliczanie delegacji służbowych.
12. Wydawanie druków ścisłego zarachowania oraz prowadzenie ich ewidencji.
13. Rozliczanie ekwiwalentu za czyszczenie i pranie umundurowania.
14. Udział w ocenie przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego do dalszego użytkowania oraz inwentaryzacji okresowej środków trwałych i pozostałych środków trwałych;
15. Ewidencjonowanie środków trwałych i wyposażenia będącego na stanie ZPKWL, protokólarne przekazywanie na stan pracownikom ZPKWL (prowadzenie imiennych kart).
16. Przygotowywanie sprawozdań do BDO
17. Ścisłe przestrzeganie ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, instrukcji kontroli wewnętrznej i obiegu dokumentów finansowo-księgowych oraz procedur kontroli finansowej ZPKWL.
18. Zastępowanie Głównego księgowego w czasie jego nieobecności w pracy
w uzgodnieniu z Dyrektorem ZPKWL, w zakresie przez niego określonym.
19. Zastępowanie Sekretarki ZPKWL w czasie jej krótkotrwałej nieobecności, powstałej w wyniku przebywania na urlopie wypoczynkowym lub absencji chorobowej, bądź innej krótkotrwałej usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
Wykaz zadań szczegółowych z zakresu spraw kadrowych:
1. Prowadzenie akt osobowych wszystkich pracowników.
2. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
3. Sporządzanie umów o pracę oraz angaży.
4. Wykonywanie czynności związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, w tym dotyczących przeprowadzania naboru na wolne stanowiska pracy w ZPKWL.
5. Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników ZPKWL
i przekazywanie po podpisaniu przez Dyrektora ZPKWL.
6. Przygotowywanie projektów zakresów czynności dla pracowników i ich aktualizacja.
7. Przygotowywanie informacji nt. przysługujących nagród jubileuszowych, odpraw, dodatków za wysługę lat itp. i przekazywanie ich na piśmie Głównemu księgowemu.
8. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem różnego rodzaju urlopów, kontrola stanu wykorzystania urlopów wypoczynkowych przez pracowników, przygotowywanie rocznych planów urlopów.
9. Prowadzenie ewidencji badań lekarskich, a także nadzór nad ich aktualizacją.
10. Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy tj. list obecności, rejestrów wyjść pracowników w godzinach pracy, rejestrów nadgodzin oraz nadzorowanie jednostek organizacyjnych w tym zakresie.
11. Sporządzanie okresowych ocen pracowników ZPKWL.
12. Prowadzenie kontroli zarządczej ZPKWL.
13. Bieżące informowanie Głównego księgowego o zmianach kadrowych w celu dokonania zgłoszenia, wyrejestrowania lub zmian w dokumentach związanych
z ubezpieczeniami społecznymi ZUS.
14. Sporządzanie okresowych analiz wykorzystania etatów.
15. Planowanie i organizowanie szkoleń powszechnych i specjalistycznych dla pracowników ZPKWL.
16. Współpraca z Powiatowymi Urzędami Pracy w zakresie zawierania umów o staż absolwencki oraz nadzór nad stażystami i praktykantami w tym zakresie.
17. Zapewnienie ochrony danych osobowych, zabezpieczenie ich przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym.
18. Sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło zawieranych przez Dyrektora ZPKWL.
19. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
20. Kontrola prawidłowości prowadzenia przez jednostki terenowe ZPKWL książek obiektów budowlanych.
21. Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy i p.poż.
w ZPKWL, w tym: organizowanie pracownikom szkoleń, badań lekarskich; prowadzenie ewidencji.
22. Prowadzenie ewidencji i spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników
w umundurowanie oraz w zakresie dodatkowego wyposażenia pracowników
w niezbędną dzież i obuwie ochronne.
23. Sporządzanie sprawozdań GUS.
24. Prowadzenie pracowniczego ubezpieczenia grupowego Na życie i obsługa pracowników ZPKWL w tym zakresie.
25. Nadzór i prowadzenie spraw związanych z zachowaniem bezpieczeństwa na obszarach wodnych, położonych na terenie parków krajobrazowych województwa lubuskiego, zgodnie
z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych;
26. Nadzór nad aktualizacją wyposażenia apteczek i gaśnic znajdujących się w Dyrekcji oraz
w jednostkach terenowych ZPKWL;
27. Sporządzanie zgłoszeń oraz sprawozdań z zagranicznych podróży służbowych dla Departamentu Współpracy Międzynarodowej i Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze;
28. Nadzór nad bieżącą aktualizacją programów antywirusowych we wszystkich komputerach będących na stanie pracowników ZPKWL.
29. Ścisłe przestrzeganie ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, instrukcji kontroli wewnętrznej i obiegu dokumentów finansowo-księgowych oraz procedur kontroli finansowej ZPKWL.
30. Wykonywanie innych poleceń służbowych Dyrektora ZPKWL.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Zimna 1, 65-707 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1. CV i list motywacyjny - powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone własnoręcznie podpisanym oświadczeniem kandydata: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej rekrutacji zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2021 r., poz.1834);2. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;3. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;4. Oświadczenie (o niekaralności), że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;5. Kopia dyplomu, świadectwa potwierdzającego wykształcenie;6. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i zatrudnienie (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, można dołączyć referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy);7. Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty i inne dotyczące umiejętności zawodowych);8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do lekarza medycyny pracy).9. Klauzula informacyjna własnoręcznie podpisana (do pobrania pod adresem: www.zpkwl.ires.pl/Do pobrania/Klauzula informacyjna).W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty, w zamkniętej kopercie i umieszczonym na niej dopiskiem: Nabór na stanowisko pracy Starszy specjalista ds. księgowości i kadr ZPKWL należy składać osobiście w sekretariacie siedziby Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Lubuskiego w Gorzowie Wlkp. ul. Fr. Walczaka 25, w godzinach urzędowania tj. w poniedziałki od godz. 800-1600, od wtorku do piątku od godz. 730-1530 lub drogą pocztową na adres:Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Lubuskiegoul. Fr. Walczaka 2566 400 Gorzów Wlkp.Termin składania dokumentów upływa z dniem 27 maja 2022 roku (liczy się data wpływu do Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Lubuskiego w Gorzowie Wlkp.).Aplikacje, które wpłyną do Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Lubuskiego niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacje o wynikach konkursu będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.zpkwl.ires.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Lubuskiego w Gorzowie Wlkp. ul. Fr. Walczaka 25.Dodatkowe informacje pod nr tel. (95) 782-20-12
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.