Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0961


Obowiązki:

Naliczanie wynagrodzeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (umowy o pracę i umowy cywilnoprawne), prowadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji wynagrodzeń pracowników, kompleksowa obsługa płacowa pracowników, w tym wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, druków Rp-7, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji do ZUS, US oraz innych Instytucji, prowadzenie spraw dotyczących potrąceń z wynagrodzeń i egzekucji, sporządzanie sprawozdawczości GUS, prowadzenie księgowości Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej, bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych.
Pełen etat, jedna zmiana 7.30- 15.30 od poniedziałku do piątku.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy
  • Rachunkowość i finanse
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym programu EXCEL
  • znajomość programu PŁATNIK

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)



Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi