Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1355


Obowiązki:

prowadzenie spraw związanych z ustaleniem uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych, wprowadzanie i aktualizacja danych podstawowych systemie informatycznym SI ROMB, prowadzenie akt emerytalno-rentowych, akt orzecznictwa lekarskiego i akt realizowanych potrąceń i egzekucji ze świadczeń emerytalno-rentowych, dokonywanie rocznych rozliczeń emerytur i rent w zakresie podatkowym oraz dodatkowych przychodów świadczeniobiorców, weryfikacja danych waloryzacyjnych przed ostatecznym wydaniem decyzji, bieżąca aktualizacja danych osobowych w SI ROMB oraz sporządzenie dokumentów w tym zakresie, realizacja potrąceń egzekucyjnych z emerytur i rent oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie, sporządzenie zaświadczeń na podstawie wniosków zainteresowanych świadczeniobiorców



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracja, doświadczenie zawodowe min. 3 lata, umiejętnośc obsługi komputera


Miejsce pracy: Strumykowa 13, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: www.wbezielonagora.wp.mil.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi