Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1163


Obowiązki:

1. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych;
2. Wprowadzanie i aktualizacja danych podstawowych w systemie informatycznym SI ROMB;
3. Prowadzenie akt emerytalno-rentowych, akt orzecznictwa lekarskiego i akt realizowanych potrąceń;
4. Dokonywanie rocznych rozliczeń emerytur i rent w zakresie podatkowym oraz dodatkowych przychodów świadczeniobiorców;
5. Weryfikacja danych waloryzacyjnych przed ostatecznym wydaniem decyzji;
6. Bieżąca aktualizacja danych osobowych w SI ROMB oraz sporządzanie dokumentów w tym zakresie;
7. Realizacja potrąceń egzekucyjnych z emerytur i rent oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie;
8. Sporządzanie zaświadczeń na podstawie wniosków zainteresowanych świadczeniobiorców.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, kierunek: ekonomia lub administarcja

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie średnie, ekonomia lub administracja. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego. Umiejętność obsługi komputera.


Miejsce pracy: Strumykowa 13, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CVstrona: wbezielonagora.wp.mil.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi