Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/23/0390


Obowiązki:

Prowadzenie ewidencji dokumentacji i decyzji na zadania inwestycyjne RZI w zakresie wycinki i nasadzeń rekompensacyjnych składników zieleni, nadzór nad terminową realizacją decyzji zgodnie z wyznaczonymi w pozwoleniach terminami; w razie potrzeby wnioskowanie o zmianę decyzji. Sporządzanie wnioskóe, specyfikacji, opisów przedmiotu zamówienia, uzgadnianie wzorów umów itp., w zakresie realizacji zadań w temacie nasadzeń rekompensacyjnych składników zieleni. Sporządzanie według potrzeb określonych przez przełożonego, wniosków o wycinkę składników zieleni związaną z prowadzonymi inwestycjami RZI. Wyjazdy i praca w terenie, według potrzeb określonych przez przełożonego , udział w przekazaniu placu budowy(wskazanie miejsc nasadzeń )oraz w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych nasadzeń rekompensacyjnych składników zieleni , sporządzanie protokołów w tym zakresie. Analizowanie opracowanych przez administratorów bilansów wodnych, ustalonych rocznych limitów zużycia wody, ścieków i usług komunalnych oraz potrzeb finansowych na ten cel. Priorytetowe traktowanie przedsięwzięć modernizacyjnych związanych z oszczędnym gospodarowaniem mediami - dostawy wody i odbiór Scieków komunalnych oraz usługami komunalnymi. Wprowadzanie faktur w zakresie energii elektrycznej w system ewidencyjny.
godziny pracy 7-15



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • biegła obsługa komputera MS Office

Wykształcenie:

  • średnie branżowe, kierunek: ochrona środowiska
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: ochrona środowiska

Pozostałe wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe - 2 lata przy wykształceniu wyższym, 4 lat przy średnim.Dobra organizacja pracy, rzetelność, zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,


Miejsce pracy: Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Staż pracy: lata: 4

Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne, które należy składać: CV i List motywacyjny. Do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć klauzulę o treści" Wyrażam zgodę na przetwarzania moich danych osobowych w celu rekrutacyjnym".

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/03/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi