Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0867


Obowiązki:

-Prowadzenie spraw dot. zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130.000zł. netto związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji drogowych; utrzymaniem i ochroną dróg oraz inżynierskich obiektów drogowych, a także zapewnieniu bezpieczeństwa i przeciwdziałaniem niszczeniu dróg.
-Przygotowanie dokumentacji zamówień publicznych w ramach zadań i kompetencji Wydziału dot. zamówień publicznych, których kwota przekracza 130.000 zł netto.
-Współudział w prowadzeniu spraw związanych ze zlecaniem opracowania dokumentacji projektowej: budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich współpraca w tym zakresie z gminami oraz częściowo zadanie realizowane w zakresie i przy współpracy z innymi wydziałami;
-Sporządzanie zakresu rzeczowego oraz udział w czynnościach kontrolnych prowadzonych prac w związku z realizacją inwestycji, dla których Zarząd Powiatu Gorzowskiego pełni funkcję zarządcy dróg powiatowych, w tym udział w radach budowy i odbiorach końcowych.
-Uzgadnianie dokumentacji technicznych w zakresie kompetencji zarządcy drogi powiatowej.
-Sprawdzanie przedłożonych rachunków pod względem finansowym i merytorycznym
za wykonane usługi i roboty budowlane.
-Udział w komisji bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie organizacji ruchu
na drogach powiatowych celem ograniczenia wypadków i kolizji.
-Opiniowanie koncepcji inwestycji drogowych realizowanych na terenie powiatu gorzowskiego - opiniowanie przebiegu dróg i zaliczenia dróg do określonej kategorii.
-Współudział w opracowywaniu projektów planów rozwoju sieci drogowej.
-Współpraca z organami administracji publicznej samorządowej i rządowej.
-Sporządzanie informacji i sprawozdań dla organów powiatu z realizowanych zadań w Wydziale.
-Sporządzanie informacji i sprawozdań o drogach dla GDDKiA oraz innych jednostek administracji publicznej.
-Redagowanie pism odpowiedzi na pisma skierowane do zarządcy drogi.
-Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonych.
współudział w prowadzeniu spraw (postępowań) z zakresu pełnienia funkcji zarządcy dróg powiatowych wynikających z polecenia przełożonych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kat. B

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • zgodnie z ogłoszniem na BIP https://bip.powiatgorzowski.pl/wakaty/300/155/Starszy_Inspektor_w_Wydziale_Drog_Powiatowych/


Miejsce pracy: Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 4

Wymagane dokumenty: zgodnie z ogłoszniem na BIP https://bip.powiatgorzowski.pl/wakaty/300/155/Starszy_Inspektor_w_Wydziale_Drog_Powiatowych/

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.powiatgorzowski.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/08/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi