Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/2595
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku:
-analizuje prowadzone przez organy administracji architektoniczno-budowlanej rejestry wniosków o pozwolenie na budowę i zgłoszeń robót budowlanych oraz rejestrów decyzji o pozwoleniu na budowę,
-prowadzi postępowania w celu sprawdzenia terminowości wydanych decyzji o pozwoleniu na budowę przez organ I instancji i wymierzania kar w przypadku zwołoki w wydaniu decyzji
-koordynuje realizację wdrażania projektu ze środków Funduszu Spójności w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, priorytet FENX.08 pomoc techniczna,
-kontroluje przekazywane przez Wójtów, Burmistrzów, Prezydentów rejestry wniosków oraz wydanych decyzji w sprawach ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, nakłada kary finansowe za przekroczenie ustawowych terminów.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Wykształcenie: wyższeDoświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku merytorycznym w obszarze budownictwa lub zagospodarowania przestrzennego.Znajomość ustaw: prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeks postępowania administracyjnego.Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.Komunikatywność.W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)Wykształcenie: wyższe na kierunku budownictwo w dowolnej specjalności.Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej.Co oferujemy:Indywidualny rozkład czasu pracy.Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.Dopłata do biletów na imprezy kulturalne.Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.Dostępność:Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.Warunki pracyPraca w siedzibie Urzędu, budynek A, piętro VII, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, kontakty zewnętrzne z: pracownikami organów architektoniczno-budowlanych oraz nadzoru budowlanego stopnia gminnego, powiatowego iwojewódzkiego; organami centralnymi w zakresie administracji architektoniczno-budowlanej oraz nadzoru budowlanego. Windy w budynku przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, najbliższa toaleta przystosowana dla osób zniepełnosprawnościami na parterze budynku A.Dodatkowe informacje:Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie jeżeli nie podałeś adresu e-mail).Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty oraz własnoręcznie podpisane:- oświadczenia,- list motywacyjny,- CV.Przetwarzanie danych osobowych:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Wzory oświadczeń:Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB
Miejsce pracy: Al. IX Wieków 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)List motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażupracy.CV- zawierające dane, o których mowa w art. 22(1) §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) inazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniuo naborze.Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, niepełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniuprzepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwapaństwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażupracy.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 157407" na adres: Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce.Dokumenty należy złożyć do: 03.11.2025Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty