Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2359


Obowiązki:

Realizacja zadań związanych z wdrażaniem projektu Podmiotowy System Finansowania - realizacja usług rozwojowych w województwie podlaskim, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w szczególności poprzez:
1) organizowanie procesu naboru i oceny, udział w ocenie wniosków,
2) organizowanie spotkań informacyjnych,
3) przygotowywanie umów o dofinansowanie oraz przygotowywanie aneksów do umów,
4) weryfikacja formularzy informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis oraz przygotowanie zaświadczeń o pomocy de minimis,
5) obsługa Bazy Usług Rozwojowych,
6) kontrola prawidłowości wykorzystania środków, w tym weryfikacja dokumentów rozliczeniowych oraz prowadzenie wizyt monitoringowych w miejscu realizacji usługi rozwojowej,
7) prowadzenie sprawozdawczości w ramach wniosków o płatność,
8) opisywanie dokumentów księgowych potwierdzających dokonanie wydatków w ramach projektu,
9) sporządzanie niezbędnych dyspozycji, wniosków płatniczych i okresowych sprawozdań zgodnych z terminami wynikającymi z realizacji projektu



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1) wykształcenie: wyższe2) doświadczenie zawodowe: 5 lat stażu pracy, w tym minimum 2-letnie doświadczenie w podmiotach zaliczanych do sektora finansów publicznych; minimum 2-letni staż pracy na stanowiskach związanych z realizacją lub zarządzaniem projektami współfinansowanymi z Europejskiego Funduszu Społecznego3) uprawnienia / umiejętności:- znajomość aktów prawnych: ustawy o samorządzie województwa; ustawy o pracownikach samorządowych; ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia; ustawy o finansach publicznych; ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;- doświadczenie w zakresie realizacji przepisów i procedur dotyczących udzielania pomocy de minimis w tym m.in. weryfikacja formularzy informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis oraz przygotowanie zaświadczeń o pomocy de minimis;- znajomość aktów prawa Unii Europejskiej i prawa polskiego wynikająca ze specyfiki stanowiska: rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylające rozporządzenie (UE) nr 1296/2013; rozporządzenie Komisji (UE) 2023/2831 z dnia 13 grudnia 2023 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis; rozporządzenie Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 20 grudnia 2022 r w sprawie udzielania pomocy de minimis oraz pomocy publicznej w ramach programów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) na lata 20212027;- znajomość obowiązujących Wytycznych: Wytyczne dotyczące realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 20212027; Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.4) znajomość języków obcych (poziom znajomości)-5) inne:- wiedza na temat samorządu województwa, funkcjonowania publicznych służb zatrudnienia, a także wiedza w zakresie zadań realizowanych przez WUP w Białymstoku,- umiejętność redagowania pism urzędowych i projektów aktów prawnych,- umiejętność skutecznej komunikacji,- umiejętność planowania i organizacji pracy, - samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań,- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.


Miejsce pracy: Pogodna 22, 15-354 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: szczegóły naboru dostępne są na stronie internetowej: https://wupbialystok.praca.gov.pl/

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: http://www.up.podlasie.pl/


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi