Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1044


Obowiązki:

Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych (rejestry, dzienniki korespondencji), przyjmowanie, ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Biura ( w wersji papierowej i elektronicznej), terminowe rejestrowanie i wysyłka korespondencji, prowadzenie punktu archiwizacyjnego, koordynowanie zadań dotyczących przygotowania dokumentów do zniszczenia.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Administracja biurowa z obsługą komputera
  • archiwizacja dokumentów
  • bardzo dobra obsługa komputera

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • zwiększone umiejętności interpersonalnemile widziane doświadczenie w prowadzeniu kancelarii, ukończony kurs dla kierowników kancelarii


Miejsce pracy: Zygmunta Augusta 20a, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: dokumenty wysyłać na adres: wbebydgoszcz.wai@ron.mil.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/04/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi