Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0620


Obowiązki:

wg. stanowiska



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Opis stanowiska:Pracownik ds. BHP i PPOŻ. będzie odpowiedzialny za zapewnienie przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, a także za zarządzanie procedurami przeciwpożarowymi w naszej firmie. Osoba na tym stanowisku będzie również współpracować z innymi działami w celu utrzymania wysokich standardów bezpieczeństwa w organizacji.Do zakresu obowiązków będzie należeć: Monitorowanie przestrzegania przepisów BHP oraz PPOŻ. w firmie. Prowadzenie szkoleń wstępnych, organizacja i nadzór nad szkoleniami okresowymi BHP, Przeprowadzanie analiz wypadków przy pracy oraz ocena ryzyka zawodowego. Współpraca z pracownikami w celu zapewnienia bezpieczeństwa w miejscu pracy. Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń oraz próbnych ewakuacji. Opracowywanie, aktualizacja i archiwizowanie dokumentacji związanej z BHP i PPOŻ. Nadzór nad stosowaniem środków ochrony indywidualnej i zbiorowej. Udział w tworzeniu raportów i analiz dotyczących stanu bezpieczeństwa w firmie. Doradztwo w zakresie poprawy warunków pracy i wprowadzania nowych rozwiązań w zakresie BHP. Współpraca z odpowiednimi instytucjami zewnętrznymi, takimi jak służby pożarnicze czy inspekcja pracy. Nadzór nad przeprowadzaniem regularnych przeglądów technicznych urządzeń oraz instalacji przeciwpożarowych.Wymagania:Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie BHP.Uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej (PPOŻ).Praktyczna znajomość przepisów BHP oraz PPOŻ, a także co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w obszarze bezpieczeństwa pracy.Umiejętność analitycznego myślenia oraz oceny ryzyka.Dbałość o szczegóły oraz umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność.Zaangażowanie w poprawę standardów bezpieczeństwa i higieny pracy.Prawo jazdy kat. B.Oferujemy: Umowę o pracę na pełen etat. Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się, renomowanej firmie. Fundusz socjalny (w tym dofinansowanie do wypoczynku, bony świąteczne, itp.). Możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego. Przyjazną atmosferę pracy.


Miejsce pracy: Sandomierska 249, 25-329 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/02/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Medycyna / Służba zdrowia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi