#

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PLANOWANIA I PRZEWOZÓW

URZĄD MIASTA TORUNIA

Toruń, kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1417


Obowiązki:

Zakres obowiązków zawarty jest w zarządzeniu nr 250 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 05.09.2025 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze ds. planowania i przewozów w Wydziale Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Miasta Torunia dostępnym na stronie https://bip.torun.pl/oferta-pracy/60721/stanowisko-urzednicze-ds-planowania-i-przewozow-wydzial-gospodarki-komunalnej.
Zakres zadań obejmuje w szczególności:
1) przygotowywanie danych do opracowania rozkładów jazdy oraz generowanie rozkładów jazdy dla operatorów, w tym rozkładów przystankowych,
2) bieżące uaktualnianie rozkładów jazdy na stronie internetowej,
3) administrowanie programem do generowania rozkładu jazdy i bazą danych, w tym weryfikacja wykonanej aktualizacji i serwisowania systemu DPK w ramach zawartej umowy,
4) administrowanie System Informacji Pasażerskiej,
5) analiza i proponowanie działań w zakresie wniosków pasażerów dot. usprawnienia komunikacji miejskiej,
6) sporządzanie informacji o zmianach tymczasowych i stałych organizacji ruchu na sieci komunikacji miejskiej,
7) opracowywanie analiz pomiarów napełnienia w pojazdach komunikacji miejskiej, a także danych dotyczących długości linii, tras oraz przystanków,
8) przygotowywanie opinii projektów stałej i czasowej organizacji ruchu w zakresie funkcjonowania transportu zbiorowego,
9) współpraca z Miejskim Zakładem Komunikacji, Miejskim Zarządem Dróg, przewoźnikami, wydziałami UMT oraz podmiotami realizującymi usługi w ramach zawartych umów w sprawach związanych z powierzonymi zadaniami.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Od kandydatów oczekujemy wymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie nauk inżynieryjno-technicznych lub ekonomicznych lub informatycznych lub administracyjno-prawnych),2) znajomość topografii miasta Torunia i gmin ościennych,3) znajomość sieci komunikacji miejskiej w Toruniu, w szczególności tras linii autobusowych i tramwajowych oraz lokalizacji przystanków,4) znajomość programu Corel Draw,5) znajomość przepisów ustawy o transporcie zbiorowym,6) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.2. Dodatkowym atutem będzie wymagania dodatkowe:1) doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z lokalnym transportem zbiorowym.


Miejsce pracy: 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:1) CV (opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu),2) motywacja przystąpienia do naboru,3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie wyższe,4) dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z lokalnym transportem zbiorowym (w przypadku spełnienia przez kandydata wymagania dodatkowego),5) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,6) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu,7) opinie, referencje i/lub zakresy czynności z poprzednich miejsc pracy (dokumenty dodatkowe nieobligatoryjne).Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzonej jego własnoręcznym podpisem. Ponadto zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672 z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.8. Tryb przeprowadzenia naboru:1) Termin składania ofert: do dnia 16.09.2025 r. w godzinach pracy urzędu.2) Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:Oferta pracy nr 35/2025.3) Ofertę należy złożyć albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Biuro Kadr i Płac Urzędu Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń.4) Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu.5) O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail.6) Zgłoszenia, które wpłyną po wyznaczonym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.9. Klauzula informacyjna:Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu. W sprawach ochrony danych osobowych został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się mailowo iod@um.torun.pl. Kontakt z administratorem możliwy jest również pod adresem: Urząd Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń. Dane osobowe kandydatów przetwarzane są w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Torunia, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 26 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 25 stycznia 2018 r. (z późn. zm.). Dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, sprostowania ich, gdy zachodzi taka konieczność, poprawienia danych osobowych, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest warunkiem udziału w rekrutacji, a żądanie usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w naborze. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum Urzędu. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych, w terminie miesiąca po rozstrzygnięciu naboru. Oferty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone. Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informacje o wynikach naboru zawierające imię, nazwisko oraz miejscowość zamieszkania zostaną upublicznione na stronie internetowej www.bip.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przez okres co najmniej 3 miesięcy. Urząd Miasta Torunia informuje, że na niezgodne z prawem przetwarzanie danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi