#

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI FINANSOWO-KSIĘGOWEJ

Urząd Gminy w Świedziebni

Świedziebnia, kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0582


Obowiązki:

1) prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej Urzędu, a w szczególności księgowanie dokumentów w programie księgowym;
2) dekretowanie dowodów księgowych przy ich wprowadzaniu do systemu księgowego;
3) księgowanie nakładów inwestycyjnych z podziałem na zadania;
4) prowadzenie papierowej ewidencji dokumentów księgowych wraz z opisywaniem wyciągów bankowych i numeracją dokumentów;
5) tworzenie miesięcznych rejestrów zakupu Vat i JPK_V7M faktur zakupowych;
6) tworzenie miesięcznych deklaracji VAT-7 Urzędu Gminy;
7) sporządzanie zbiorczych miesięcznych JPK-V7M gminy na podstawie rejestrów cząstkowych przygotowanych przez jednostki organizacyjne i ich terminowe przekazywanie do Urzędu Skarbowego;
8) sporządzanie zgłoszeń aktualizujących NIP-2 do Urzędu Skarbowego;
9) ustalanie wskaźnika i prewspółczynnika w celu dokonywania odliczeń podatku VAT;
10) współpraca z innymi stanowiskami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie rozliczania podatku VAT;
11) współpraca z organami podatkowymi w zakresie procedur rozliczania podatku VAT w Gminie, koordynacja prowadzonych postępowań kontrolnych i czynności sprawdzających w zakresie podatku VAT, a także realizacja obowiązków informacyjnych z zakresu schematów podatkowych;
12) dokonywanie korekty podatku VAT za wcześniejsze okresy w związku ze zdarzeniami powodującymi konieczność złożenia korekt, w szczególności w zakresie wskaźnika i prewspółczynnika VAT;
13) sporządzanie raportów kasowych;
14) prowadzenie rejestru wpływających dotacji;
15) prowadzenie rejestru udzielonych pożyczek z ZFŚS;
16) prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych wraz ze sprawozdawczością;
17) prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją aktywów i pasywów;
18) ewidencja druków ścisłego zarachowania - arkusze spisów z natury;
19) wykonywanie innych czynności finansowo-księgowych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera - pakiet programów office

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • - obywatelstwo polskie;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;- nieposzlakowana opinia;- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku;- wykształcenie wyższe ekonomiczne; - co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy w księgowości; - obsługa komputera, w tym znajomość oprogramowania Office, poczty elektronicznej oraz obsługa skanera, faxu, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych;- znajomość procedur administracyjnych, przepisów dot. księgowości, finansów publicznych i rachunkowości; - samodzielność; systematyczność; dyspozycyjność; rzetelność; odpowiedzialność; terminowość; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją; - umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista.-----------------------------------------------Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia;Godziny pracy: pon., śr., czw. 07:20 - 15.20wt. 07:20 - 16:00pt. 07:10 - 14:30


Miejsce pracy: 87-335 Świedziebnia 92A, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej; list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających staż pracy; kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy; oświadczenia dotyczące spełnienia przez kandydata wymagań niezbędnych określonych w punkcie 1 ppkt 1 - 4 ogłoszenia; oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu; kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności, w przypadku składania aplikacji przez osobę niepełnosprawną.Poświadczenia (zaświadczenia, certyfikaty itp.) posiadanych przez kandydata innych kwalifikacji, uprawnień i umiejętności.Dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej, list motywacyjny, kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Świedziebnia oraz podpisem kandydata.W przypadku nieumieszczenia w/w klauzuli na wskazanych dokumentach, oferta nie będzie mogła być rozpatrywana z uwagi na brak zgody kandydata na przetwarzanie danych osobowych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi finansowo-księgowej w Urzędzie Gminy Świedziebnia osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 14) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Świedziebnia, Świedziebnia 92A, 87-335 Świedziebnia w terminie do dnia 26 września 2025 r.Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi