Numer oferty: StPr/25/0485
1. sprawowanie, w imieniu Burmistrza Strzelec Opolskich, nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi lub dziennymi opiekunami, działającymi na terenie gminy Strzelce Opolskie, w zakresie warunków i jakości świadczonej opieki, zgodności danych zawartych odpowiednio w rejestrze lub wykazie ze stanem faktycznym oraz wykonywanie czynności nadzorczych określonych w art. 56 i 57 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,
2. prowadzenie rejestru żłobków i klubów dziecięcych,
3. przygotowanie dokumentacji związanej z dokonaniem wpisu, w tym przygotowania zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru,
4. przygotowanie dokumentacji związanej z odmową wpisu oraz wykreśleniem z rejestru, w tym przygotowania decyzji administracyjnej
w powyższym zakresie,
5. sporządzanie sprawozdań, o których mowa w art. 64 ust.1-2 ustawy z dnia 4 lutego 2011 roku o opiece nad dziećmi do lat 3,
6. sporządzanie zestawień i sprawozdań dla Centralnej Aplikacji Statystycznej z zakresu opieki nad dziećmi do lat 3,
7. prowadzenie kontroli w żłobkach, dziennych opiekunach i placówkach niepublicznych,
8. przeprowadzanie i opracowywanie analiz wykorzystania miejsc w żłobkach i punktach dziennej opieki, analiz zapotrzebowania
na miejsca w placówkach,
9. współdziałanie :
- w wyszukiwaniu informacji dotyczących pozyskiwania środków zewnętrznych i udziału w projektach,
- w opracowywaniu projektu wniosków, aneksów, wniosków o finansowanie zgodnie
z wytycznymi,
- w prowadzeniu sprawozdawczości projektowej,
- w kontaktach z instytucją wdrażającą, zarządzającą w sprawach dotyczących funkcjonowania projektów lub z innymi podmiotami
w zakresie nadzoru nad realizacją projektów,
10. nadzór nad realizacją obowiązku szkolnego i obowiązku nauki oraz sporządzanie wymaganej prawem dokumentacji,
11. współdziałanie w sprawach tworzenia, likwidacji lub przekształcenia gminnych jednostek oświatowych,
12. przygotowywanie i aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych, standardów, procedur i wzorów dokumentów w powierzonym zakresie,
13. przygotowanie projektów, odwołań i odpowiedzi na pisma zgodnie z przydzielonymi zadaniami,
14. przygotowywanie okresowych sprawozdań i informacji związanych z obszarami działań,
15. przygotowywanie wniosków / informacji do Burmistrza Strzelec Opolskich oraz innych podmiotów zewnętrznych na tematy związane
z obszarami działań,
16. kompletowanie dokumentacji w zakresie powierzonych spraw i przekazywanie jej do archiwum,
17. wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: MARKA PRAWEGO 21, 47-100 Strzelce Opolskie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY DOSTĘPNE W OGŁOSZENIU O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.gzoj-strzelceopolskie.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.