#

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. FUNDUSZY ZEWNETRZNYCH I ROZWOJU

Urząd Miejski w Łebie

Łeba, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0846


Obowiązki:

1. PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH ZE STRATEGIĄ ROZWOJU miasta Łeby oraz w ramach stowarzyszeń i porozumień, których sygnatariuszem jest Miasto.
2. Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków na realizację zadań Gminy Miejskiej Łeba z funduszy unijnych oraz innych funduszy zewnętrznych, w tym w szczególności:
a) monitoring możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na projekty inwestycyjne,
b) monitoring możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na projekty społeczne,
c) przygotowanie wniosków / aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych,
d) przygotowywanie i opracowywanie niezbędnych dokumentów,
e) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i Gminy w zakresie pozyskiwania informacji do opracowania wniosków / aplikacji,
f) nadzór nad prawidłową realizacją wdrażanych projektów,
g) rozliczanie wdrażanych projektów,
h) opracowywanie sprawozdań z wdrażanych projektów.
3. Współpraca z Burmistrzem Miasta w zakresie prognozowania i programowania przedsięwzięć dotyczących rozwoju miasta w zakresie realizacji strategii rozwoju miasta.
4. Monitoring i kontrola projektów w szczególności:
a) monitorowanie i kontrolowanie zgodności przedsięwzięć współfinansowanych z funduszy zewnętrznych realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu oraz miejskie jednostki organizacyjne z zaakceptowanymi wnioskami aplikacyjnymi, umowami o dofinansowanie, odpowiednimi wytycznymi instytucji zarządzającej / instytucji wdrażającej, itp.,
b) przekazywanie zaleceń pokontrolnych i monitoring ich wdrożenia.
5. Monitorowanie programów pomocowych w kontekście realizacji zadań Gminy Miejskiej Łeba.
6. Ustalanie, w porozumieniu w Burmistrzem Miasta, priorytetów pozyskiwania funduszy na realizację zadań inwestycyjnych i modernizacyjnych Gminy Miejskiej Łeba.
7. Wyszukiwanie dodatkowych źródeł finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych oraz innych planowanych i realizowanych przez Gminę Miejską Łeba.
8. Współpraca z dysponentami funduszy pomocowych.
9. Pomoc komórkom organizacyjnym i jednostkom organizacyjnym w wyszukiwaniu dodatkowych źródeł finansowania zadań.
10. Wsparcie pracowników Urzędu w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne.
11. Przygotowanie odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z zakresu swojego stanowiska pracy, z uwzględnieniem przepisów o ochronie danych osobowych (np. anonimizacja danych).
12. Szacowanie ryzyka dla realizacji kontroli zarządczej w zakresie stanowiska pracy.
13. Podpisywanie rachunków pod względem merytorycznym w zakresie spraw związanych z funkcjonowaniem swojego stanowiska.
14.Wykonywanie prac nieprzewidzianych, doraźnie zleconych przez przełożonego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • 1. niezbędne (formalne):1) obywatelstwo polskie (w procedurze naboru mogą brać udział obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pod warunkiem znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej).2) wykształcenie co najmniej średnie, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem.3) nieposzlakowana opinia.4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.6) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) doświadczenie zawodowe:co najmniej dwa lata na stanowisku podobnym lub zbliżonym.umiejętności\uprawnienia znajomość procedur administracyjnych i aktów prawnych obowiązujących na stanowisku pracy, znajomość obsługi komputera ii programów operacyjnych np: pakiet biurowy Libre Office lub Word, Excel, umiejętność przygotowania prezentacji, zestawień w formie graficznej, znajomość zagadnień z zakresu tworzenia projektów, przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu, studiów wykonalności projektów, wdrażania projektu, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu.języki obce/stopień znajomości nie dotyczyinne: studia, studia podyplomowe, szkolenia, kursy w zakresie zamówień publicznych, administrowania funduszami unijnymi, uwarunkowań pozyskiwania środków zewnętrznych ze źródeł unijnych i krajowych.


Miejsce pracy: Kościuszki 90, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia:(własnoręcznie podpisane i jeśli tego wymagają, opatrzone podpisaną klauzulą Za zgodność z oryginałem)1. List motywacyjny.2. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej działalności zawodowej.3. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.4. Kserokopia lub odpis dokumentów ukończenia co najmniej szkoły średniej oraz innych dokumentów potwierdzających odbyte studia podyplomowe, szkolenia, kursy oraz posiadane kwalifikacje.5. Kserokopie posiadanych świadectw pracy, a w przypadku braku dokument potwierdzający co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku objętym naborem lub zbliżonym;6. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.7. Oświadczenie o stanie zdrowia.8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie. *9. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a, ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2024 poz. 1135) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Przebieg postępowania w sprawie naboru:Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze ds. funduszy zewnętrznych i rozwoju w biurze obsługi klienta Urzędu Miejskiego w Łebie lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Miejski, ul. Kościuszki 90, 84-360 Łeba, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 listopada 2025 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do urzędu). Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Łebie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi