Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0313


Obowiązki:

Dokonywanie comiesięcznych przeglądów pomieszczeń biurowych i użytkowych Urzędu Skarbowego pod kątem oceny ich stanu technicznego oraz stanu technicznego ich wyposażenia.
Wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu biurowego i mebli w zakresie nie wymagającym specjalistycznych umiejętności.
Konserwacja instalacji elektrycznych polegająca na:
-okresowych przeglądach stanu instalacji i jej osprzętu,
- wymianie zużytych świetlówek i żarówek,
- wymianie uszkodzonych gniazd i wyłączników.
Konserwacja pomieszczeń biurowych, użytkowych i socjalnych polegająca na naprawach niewymagających specjalistycznych umiejętności (m.in. drzwi, okien, kranów, spłuczek itp.).
Dokonywanie przeglądów i bieżącej obsługi technicznej w zakresie eksploatacji instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, telefonicznych, sprzętu techniki biurowej (m.in. kserokopiarek, skanerów), sprzętu przeciwpożarowego, wymagających okresowych przeglądów i konserwacji specjalistycznej oraz zgłaszanie wniosków w tym zakresie.
Dbanie o porządek na posesji Urzędu Skarbowego, w tym koszenie i podlewanie trawników.
Niezwłoczne likwidowanie awarii w obrębie budynku urzędu lub w razie konieczności pilne informowanie odpowiednich służb w celu zapobieżenia powstaniu nieodwracalnych szkód w mieniu.
Realizacja zlecanych wyjazdów służbowych oraz dbanie o samochód służbowy w zakresie jego czystości oraz stanu technicznego, w tym: sprawdzanie stanu opon, paliwa, oleju silnikowego, płynu chłodniczego, ogrzewania, mocowania mających wpływ na komfort jazdy i bezpieczeństwo.
Obsługiwanie systemu teleinformatycznego dotyczącego pojazdu służbowego.
Współuczestniczenie w obsłudze sekretariatu urzędu w zakresie obsługi wpływającej i wychodzącej korespondencji,
w tym przy użyciu aplikacji informatycznych.
PRACA: poniedziałek-piątek w godz. 7:15-15:15



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • - umiejętności w zakresie napraw (np. wyposażenia biurowego, drzwi, kranów, spłuczek) i drobnych remontów (np. malowanie ścian);- prawo jazdy kat. B;- umiejętność podstawowej obsługi komputera;


Miejsce pracy: Warszawska 5, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny złożone na adres Urzędu Skarbowego w Szczytnie przy ulicy Warszawskiej 5 pok. 104 do dnia 6 czerwca 2025 r.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/06/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Praca fizyczna, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Budownictwo / Praca na budowie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi