Numer oferty: StPr/25/1336
1) sprawdzanie, weryfikowanie, opiniowanie, analizowanie i konsultowanie projektów stałej i tymczasowej organizacji ruchu. Rozpatrywanie poprawności projektów zgodnie z obowiązującymi wymogami, uzgadnianie projektów w różnych stadiach dokumentacji w celu właściwego projektowania zmian organizacji ruchu,
2) kontrolowanie oraz analizowanie stanu organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego na administrowanej sieci dróg. Udział w odbiorach oznakowania dróg w celu prawidłowej organizacji ruchu w terenie,
3) opracowywanie projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu;
4) rozpatrywanie wniosków dotyczących wykorzystania dróg w sposób szczególny oraz wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu;
5) przygotowywanie do zatwierdzenia projektów organizacji ruchu,
6) przygotowanie projektów odpowiedzi interpelacje, skargi i wnioski w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego,
7) udział w komisjach, zespołach zajmujących się problematyką drogową w mieście oraz komisjach odbiorów obiektów drogowych w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu;
8) opracowywanie wytycznych do projektowania w zakresie organizacji ruchu, nadzorowanie projektowania organizacji ruchu;
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: MYŚLIBORSKA 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;2) życiorys zawodowy (cv);3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane), w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowejbip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a) termin: do dnia 8 grudnia 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);b) sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia 39/2025oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. zarządzania ruchem drogowym należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową.Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.c) miejsce:Urząd MiastaWydział Kadr i Organizacjiul. Sikorskiego 466-400 Gorzów Wielkopolski
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.