#

STANOWISKO DS. TWORZENIA I AKTUALIZACJI MSIP W WYDZIALE GEODEZJI I KARTOGRAFII

URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO

Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1358


Obowiązki:

1) pozyskiwanie, wprowadzanie, przetwarzanie, aktualizacja i weryfikacja danych i metadanych do baz danych MSIP;
2) uczestniczenie w tworzeniu metodologii systematycznego zbierania, przetwarzania, analizowania i udostępniania zbiorów danych przestrzennych MSIP;
3) administrowanie Samorządową Platformą Danych Przestrzennych SPDP oraz geoportalami miejskimi;
4) sporządzanie na podstawie danych zgromadzonych w MSIP analiz, raportów oraz opracowań mapowych na potrzeby Prezydenta Miasta i innych wydziałów;
5) współpraca z innymi wydziałami oraz organami zewnętrznymi w zakresie bieżącego funkcjonowania MSIP;
6) współpraca z twórcami oprogramowania oraz Wydziałem Zarządzania Systemami
Informatycznymi pod kątem utrzymywania elementów infrastruktury informacji
przestrzennych, w celu optymalnego dostępu do zbiorów danych i usług;
7) współdziałanie przy realizacji projektu Rozwój elektronicznych usług świadczonych przez Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.;
8) współdziałanie przy przekazywaniu danych ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen nieruchomości do innych systemów i rejestrów państwowych;
9) wydawanie opinii w sprawach prowadzonych przez wydziały oraz organy zewnętrzne, szczególnie w zakresie informacji przestrzennych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • a) wymagania niezbędne:1) wyższe na jednym z kierunków: geoinformacja, geoinformatyka informatyka, geodezja, geografia, gospodarka przestrzenna, architektura, ochrona środowiska;2) posiadanie obywatelstwa polskiego;3) pełna zdolność do czynności prawnych;4) korzystanie z pełni praw publicznych;5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;6) nieposzlakowana opinia;7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym;9) znajomość zagadnień z zakresu systemów informacji przestrzennej;10) znajomość programu QGIS.b) wymagania dodatkowe:1) znajomość zagadnień informatycznych, w szczególności tematyki bazodanowej;2) doświadczenie 2 lata w branży geoinformatycznej;3) znajomość języka SQL, obsługa programu ArcGIS oraz EWMAPA.


Miejsce pracy: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;2) życiorys zawodowy (cv);3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane), w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostaniezobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowejbip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a) termin: do dnia 12 grudnia 2025 r. do godz. 14.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);b) sposób:Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. tworzenia i aktualizacji MSIP należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową.Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.c) miejsce:Urząd MiastaWydział Kadr i Organizacjiul. Sikorskiego 466-400 Gorzów Wielkopolski


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi