#

STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI

URZĄD MIEJSKI W DĘBNIE

Dębno, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0612


Obowiązki:

1) Współpraca z wydziałami Urzędu i jednostkami podległymi w zakresie prowadzenia postępowania o zamówienie publiczne o wartości powyżej 30 000 euro,
- sprawdzanie otrzymanej dokumentacji przetargowej pod względem kompletności i zgodności z u.Pzp,
- proponowanie trybu zamówienia publicznego,
- opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- proponowanie warunków udziału w postępowaniu dla Wykonawców,
- proponowanie kryteriów oceny ofert,
- koordynowanie harmonogramu realizacji z postępowaniem o zamówienie,
- przygotowanie siwz do ogłoszenia w BZP,
- koordynowanie korespondencji w trakcie postępowania o zamówienie publiczne,
- udział w komisjach przetargowych,
- weryfikowanie projektów umów,
- nadzór nad prawidłowością zawierania umów.
2) Przygotowanie i nadzór nad realizacją inwestycji,
3) Przygotowanie i nadzór nad realizacją inwestycji w zakresie Rad Sołeckich,
Dodatkowe zadania wykonywane w ramach pracy na stanowisku w zakresie obsługi inwestycji:
-koordynowanie realizowania zadań zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i warunkami zabudowy,
-przygotowywanie propozycji sposobu realizacji zadań przyjętych w budżecie i WPF poprzez określenie procesu realizacji i dokumentów formalno prawnych,
-wstępne określanie wartości typowanych zadań do WPF i budżetu,
-przygotowywanie WPF w zakresie zadań inwestycyjnych,
-uzgadnianie planowanych inwestycji z odpowiednimi jednostkami i urzędami,
-nadzór merytoryczny nad przebiegiem przygotowań i realizacją zadania,
-koordynowanie, zlecanie, prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi inwestycjami gminnymi,
-zlecanie zadań w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, kompletowanie materiałów pomocniczych,
-sprawdzanie opracowanej dokumentacji technicznej pod względem kompletności i zgodności rozwiązań z umową,
-opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
-udział w komisjach przetargowych, odbioru robót i przeglądów gwarancyjnych,
-nadzór nad prawidłowością zawierania umów,
-obsługa zadań finansowanych z funduszy pozabudżetowych w zakresie inwestycji nadzór merytoryczny nad robotami,
-przekazywanie zrealizowanych zadań zgodnie z procedurą,
-prowadzenie sprawozdawczości z wykonanych zadań.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Obsługa sprzętu biurowego
  • Doświadczenie w pracy biurowej (wymagany staż - lata: 3)

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, techniczne

Wymagania dodatkowe:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), techniczne

Pozostałe wymagania:

  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE a) obywatelstwo polskie,b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e) biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego w środowisku Windows, w tym Pakietu Microsoft Office,f) wykształcenie średnie techniczne i co najmniej 3-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe techniczne pierwszego lub drugiego stopnia g) co najmniej 3 letni staż pracy dla pracownika z wykształceniem średnim lub rok stażu dla pracownika z wykształceniem wyższym,h) nieposzlakowana opinia,i) znajomość przepisów z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych.WYMAGANIA DODATKOWEa) dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość.b) posiadanie prawa jazdy kat. Bc) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji technicznychd) umiejętność czytania map i dokumentacji technicznyche) preferowana umiejętność kosztorysowania


Miejsce pracy: Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CV wraz z listem motywacyjnym, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach jeśli kandydat je posiada, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje jeśli kandydat je posiada, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 18 listopada 2025 r. do godz.12.00 (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Dębnie) na adres: Urząd Miejski Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno w zamkniętych kopertach z dopiskiem:"Nabór Stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi