Numer oferty: StPr/25/0612
1) Współpraca z wydziałami Urzędu i jednostkami podległymi w zakresie prowadzenia postępowania o zamówienie publiczne o wartości powyżej 30 000 euro,
- sprawdzanie otrzymanej dokumentacji przetargowej pod względem kompletności i zgodności z u.Pzp,
- proponowanie trybu zamówienia publicznego,
- opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- proponowanie warunków udziału w postępowaniu dla Wykonawców,
- proponowanie kryteriów oceny ofert,
- koordynowanie harmonogramu realizacji z postępowaniem o zamówienie,
- przygotowanie siwz do ogłoszenia w BZP,
- koordynowanie korespondencji w trakcie postępowania o zamówienie publiczne,
- udział w komisjach przetargowych,
- weryfikowanie projektów umów,
- nadzór nad prawidłowością zawierania umów.
2) Przygotowanie i nadzór nad realizacją inwestycji,
3) Przygotowanie i nadzór nad realizacją inwestycji w zakresie Rad Sołeckich,
Dodatkowe zadania wykonywane w ramach pracy na stanowisku w zakresie obsługi inwestycji:
-koordynowanie realizowania zadań zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i warunkami zabudowy,
-przygotowywanie propozycji sposobu realizacji zadań przyjętych w budżecie i WPF poprzez określenie procesu realizacji i dokumentów formalno prawnych,
-wstępne określanie wartości typowanych zadań do WPF i budżetu,
-przygotowywanie WPF w zakresie zadań inwestycyjnych,
-uzgadnianie planowanych inwestycji z odpowiednimi jednostkami i urzędami,
-nadzór merytoryczny nad przebiegiem przygotowań i realizacją zadania,
-koordynowanie, zlecanie, prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi inwestycjami gminnymi,
-zlecanie zadań w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, kompletowanie materiałów pomocniczych,
-sprawdzanie opracowanej dokumentacji technicznej pod względem kompletności i zgodności rozwiązań z umową,
-opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
-udział w komisjach przetargowych, odbioru robót i przeglądów gwarancyjnych,
-nadzór nad prawidłowością zawierania umów,
-obsługa zadań finansowanych z funduszy pozabudżetowych w zakresie inwestycji nadzór merytoryczny nad robotami,
-przekazywanie zrealizowanych zadań zgodnie z procedurą,
-prowadzenie sprawozdawczości z wykonanych zadań.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: CV wraz z listem motywacyjnym, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach jeśli kandydat je posiada, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje jeśli kandydat je posiada, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 18 listopada 2025 r. do godz.12.00 (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Dębnie) na adres: Urząd Miejski Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno w zamkniętych kopertach z dopiskiem:"Nabór Stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.