Numer oferty: StPr/25/1310
1)Obsługa rachunkowa wydziałów Urzędu Miasta wskazanych przez bezpośredniego przełożonego w tym: weryfikacja dokumentów będących w dyspozycji obsługiwanych wydziałów, terminowe sporządzanie przelewów, wypłat masowych wynikających z realizacji budżetu Miasta oraz płatności pozabudżetowych, weryfikacja kontrahentów na białej liście.
2)Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dyspozycji, faktur podlegających zapłacie z budżetu jednostki, kontrola pod względem podatku VAT, weryfikacja faktur podlegających odliczeniu podatku VAT.
3)Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym faktur, dyspozycji dotyczących zwrotu wydatków oraz przeksięgowań w ramach bieżącego roku budżetowego jednostki Urzędu Miasta.
4)Rozliczanie i analizowanie zaliczek pracowniczych, kart płatniczych oraz delegacji krajowych) i zagranicznych w ramach obsługiwanych wydziałów.
5)Sporządzanie, analiza, weryfikacja dokumentów dotyczących zaangażowania środków budżetowych w zakresie przydzielonych wydziałów.
6)Analiza rejestrów w ramach przydzielonych wydziałów pod kątem podatku należnego i naliczonego.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 1)list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;2)życiorys zawodowy (cv);3)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;4)kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane), w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);5)kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;6)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;7)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;8)oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);9)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;10)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a)termin: do dnia 24 listopada 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);b)sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia 37/2025 oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. płatności należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.c)miejsce:Urząd Miasta Wydział Kadr i Organizacjiul. Sikorskiego 466-400 Gorzów Wielkopolski
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.