#

STANOWISKO DS. PŁATNOŚCI WYDZIAŁ BUDŻETU I RACHUNKOWOŚCI

URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO

Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0646


Obowiązki:

1) Obsługa rachunkowa wydziałów Urzędu Miasta wskazanych przez bezpośredniego
przełożonego w tym: weryfikacja dokumentów będących w dyspozycji obsługiwanych
wydziałów, terminowe sporządzanie przelewów, wypłat masowych wynikających
z realizacji budżetu Miasta oraz płatności pozabudżetowych, weryfikacja kontrahentów
na białej liście.
2) Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dyspozycji, faktur podlegających
zapłacie z budżetu jednostki, kontrola pod względem podatku VAT, weryfikacja faktur
podlegających odliczeniu podatku VAT.
3) Rozliczanie i analizowanie zaliczek pracowniczych, kart płatniczych oraz delegacji
krajowych i zagranicznych w ramach obsługiwanych wydziałów.
4) Sporządzanie, analiza, weryfikacja dokumentów dotyczących zaangażowania środków
budżetowych w zakresie przydzielonych wydziałów.
5) Analiza rejestrów w ramach przydzielonych wydziałów pod kątem podatku należnego
i naliczonego.
6) Współpraca z Bankami.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • a) wymagania niezbędne:1) znajomość przepisów ustawy o: rachunkowości, finansach publicznych,dochodach jednostek samorządu terytorialnego, podatku od towarów i usług;3) posiadanie obywatelstwa polskiego;4) pełna zdolność do czynności prawnych;5) korzystanie z pełni praw publicznych;6) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządziepowiatowym;9) min.1 rok stażu pracy w księgowości lub w komórkach finansowoksięgowych;10) obsługa urządzeń oraz aplikacji biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny);11) umiejętności pracy w zespole.b) wymagania dodatkowe:1) wykształcenie wyższe: ekonomiczne;2) kursy, szkolenia, certyfikaty z zakresu księgowości budżetowej oraz podatku VAT;3) znajomość przepisów w zakresie kredytów, pożyczek, poręczeń;4) doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych;5) doświadczenie w pracy w bankowości;6) umiejętności analityczne, odpowiedzialność;7) uczciwość i komunikatywność;8) samodzielność;9) umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku.


Miejsce pracy: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;2) życiorys zawodowy (cv);3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane), w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowejbip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia 23/2025 oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. płatności należy składać osobiściew siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową.Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.Urząd MiastaWydział Kadr i Organizacjiul. Sikorskiego 466-400 Gorzów Wielkopolski


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi