Numer oferty: StPr/25/8068
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
w szczególności związanych z gminną gospodarką odpadami komunalnymi.
2. Realizacja zadań w zakresie ustawy Prawo ochrony środowiska i Ochrony przyrody, w tym: o prowadzenie postępowań administracyjnych oraz sporządzanie wniosków; o wycinkę drzew będących własnością gminy; o współpraca z Powiatowym Zarządem Dróg w zakresie wycinki drzew; o współpraca z kołami łowieckimi w zakresie dotyczącym polowań.
3. Opiniowanie decyzji na składowanie i usuwanie odpadów komunalnych.
4. Nadzór nad rekultywacją składowiska odpadów.
5. Zbieranie informacji od osób fizycznych niebędących przedsiębiorcami o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska (m.in. azbest, PCB).
6. Współpraca z wszelkimi instytucjami w zakresie promocji działań proekologicznych.
7. Współpraca przy organizacji postępowań przetargowych w zakresie gospodarki odpadami oraz utylizacji azbestu, w tym pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację tych działań.
8. Realizacja zadań związanych z trasakcją lasów.
9. Realizacja sprawozdawczości wynikającej z zakresu wykonywanych czynności na zajmowanym stanowisku.
10. Prowadzenie zadań związanych z realizacją programu Opieki nad zwierzętami
bezdomnymi oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt.
11. Prowadzenie spraw z zakresu Zintegrowanego Systemu Ograniczania Niskiej Emisji (ZONE) oraz Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB).
12. Prowadzenie spraw i postępowań w zakresie środowiskowych uwarunkowań.
13. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń oraz regulaminów w zakresie
czynności prowadzonych na zajmowanym stanowisku.
14. Współpraca ze Skarbnikiem gminy przy tworzeniu i wykonywaniu corocznego
budżetu gminy.
15. Archiwizowanie dokumentacji wytworzonej na danym stanowisku.
16. Realizacja programu Czyste Powietrze, Ciepłe Mieszkanie oraz innych
programów związanych z ochroną środowiska.
17. Nadzór nad kąpieliskiem gminnym w sezonie, sporządzanie sprawozdań oraz
podawanie do publicznej wiadomości za pośrednictwem aplikacji informacji o
stanie wody na kąpielisku.
18. Koordynacja projektu GOZilla, nadzór nad jego realizacją, rozliczeniem i
wdrożeniem.
19. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta lub Kierownika Referatu
Inwestycji i Rozwoju Gmin.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Gdańska 7, 83-047 Przywidz, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;2. list motywacyjny;3. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączeniu);4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje;5. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń);6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;7. kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osóbnieposiadających obywatelstwa polskiego);8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni prawpublicznych;9. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślneprzestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;10. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku;11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, któryzamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;12. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych docelów rekrutacji.Wszystkie dokumenty należy własnoręcznie podpisać, a kopie dokumentów załączonych doaplikacji potwierdzić za zgodność z oryginałem poprzez zamieszczenie klauzuli:za zgodność z oryginałem oraz podpis i data.Termin, miejsce i forma składania dokumentów:1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gmin Przywidz, lub przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Przywidz, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz).2) Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Gminy Przywidz lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko ds. ochrony środowiska.3) Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 listopada 2025r.4) Dokumenty złożone drogą elektroniczną pod warunkiem, że aplikacja opatrzona jest bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnegokwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.5) O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.6) Dodatkowych informacji udziela Zastępca Wójta Wojciech Sosnowski 691******. Poprzez terminowe złożenie oferty należy rozumieć datę faktycznego wpływu aplikacji do siedziby Urzędu Gminy Przywidz, a nie datę stempla pocztowego lub nadania przesyłki kurierskiej. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.