Numer oferty: StPr/25/0903
1) wykonywanie czynności administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem Sekretariatu w tym z wykorzystaniem systemu do elektronicznego obiegu dokumentów;
2) prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji wpływających do urzędu;
3) prowadzenie pocztowej książki nadawczej, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji pocztowej, ePuap, e-doręczenia, przekazywanie jej zgodnie z dekretacją, obsługa połączeń telefonicznych i poczty elektronicznej;
4) prowadzenie rejestru wniosków o udostępnianie informacji publicznej wpływającej do urzędu;
5) organizowanie przyjmowania interesantów;
6) obsługa polecenia wyjazdów służbowych oraz ewidencji wykorzystania samochodu służbowego;
7) zamawianie pieczątek i prowadzenie ewidencji pieczęci, nadzór nad ich przechowywaniem;
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.