#

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W WYDZIALE ADMINISTRACJI BUDOWLANEJ (NR 2105)

URZĄD MIASTA BYDGOSZCZY

Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2105


Obowiązki:

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 poz. 1135) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór na wolne stanowisko ds. obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy.

I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
- tworzenie oraz prowadzenie wydziałowych rejestrów dokumentów administracyjnych, w tym administrowanie rejestrami informatycznymi z zakresu ekspedycji korespondencji,
- przygotowywanie opinii, pism oraz innych dokumentów z zakresu działań administracyjno-biurowych wydziału,
- podręczną archiwizację akt spraw zakończonych,
- administrowanie wykazami akt archiwalnych,
- pobieranie opłat skarbowych.

Warunki pracy na danym stanowisku:
- częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym oraz z Wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy,
- praca przy komputerze,
- wyjazdy służbowe według potrzeb,
- pomieszczenie przy ul. Grudziądzkiej 9-15 II piętro; budynek z windą znacznie oddaloną od stanowiska pracy.

Urząd Miasta Bydgoszczy oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wysługę lat w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynastka),
- bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (m.in. dofinansowanie wczasów),
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia,
- stabilną pracę w gronie profesjonalistów,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia służbowe.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w sierpniu 2025 r. nie wyniósł 6 %.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
  • biegła obsługa komputera

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:a/ niezbędne:- wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa albo administracji, lub- średnie techniczne w zakresie budownictwa albo administracji,- co najmniej 15-letni staż pracy,- biegła obsługa komputera, skanera A3, czytnika kodów QR,- umiejętność korzystania z programu MS Word, Excel, Outlook,- znajomość systemów: Elektroniczny System Zarządzania Dokumentacją EZD SIDAS, Otago-Kasa,- znajomość przepisów: * Kodeks postępowania administracyjnego,* ustawa o opłacie skarbowej,* instrukcja kancelaryjna, * jednolite rzeczowe wykazy akt,* instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, - obywatelstwo polskie,a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią;b/ dodatkowe: - minimum 5-letni staż pracy w administracji rządowej lub samorządowej,- znajomość zagadnień z obsługi kancelaryjnej i biurowej,- umiejętność współpracy w zespole,- rzetelność, systematyczność, komunikatywność,- zdolności analityczne, własna inicjatywa, samodzielność przy podejmowaniu decyzji,- sumienność i dokładność w pracy, umiejętność organizowania pracy własnej.Oferta pracy przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.


Miejsce pracy: Grudziądzka 9-15, 85-130 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 15

Wymagane dokumenty: Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające: - list motywacyjny,- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,- kserokopie dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, - kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy,- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 10, 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1), - wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz,w terminie do dnia 19 września 2025 r.z dopiskiem na kopercie: "Nabór nr 50/2025 na stanowisko ds. obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy".O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.Z kandydatami wyłonionymi w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa. Uwaga:1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.4. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-533_2024

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi