Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0642


Obowiązki:

Zakres ogólnych obowiązków:
1. prowadzenie dokumentacji kadrowej;
2. przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania zobowiązany jest przepisami prawa;
3. ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;
4. archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw;
5. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
6. zgłaszanie i wyrejestrowanie umów o dzieło;
7. wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika;
8. prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników oraz kontrola ich aktualności;
9. współpraca w prowadzeniu spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych;
10. sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,
11. współpraca z wydzialem finansowym w zakresie: przygotowywanie list plac;
12. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, przygotowania zawodowego, itp.;
13. sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z

obowiązującymi przepisami i terminami;
14. sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa;
15. zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji pozyskanych w ramach wykonywania umowy oraz przestrzeganie obowiązującej w Urzędzie polityki ochrony danych osobowych;
16. wykonywanie egzekucji komorniczych w stosunku do wynagrodzeń pracowników Urzędu.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Wymagania dodatkowe:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Doświadczenie w zawodzie (wymagany staż - lata: 1)

Pozostałe wymagania:

  • WYMAGANIA FORMALNE/ NIEZBĘDNEa)obywatelstwo polskie,b)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c)brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;d)bardzo dobra znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem: programów działających w środowisku Windows w tym Pakietu MS Office,e)nieposzlakowana opinia,f)wykształcenie wyższe, preferowane: prawnicze, ewentualnie ekonomiczne lub administracyjne, podyplomowe kadry i place,g)znajomość ustaw Kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym,h)swobodne poruszanie się w przepisach prawnych i ich poprawna interpretacja,WYMAGANIA DODATKOWEa) dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość, samodzielność i kreatywność,b) umiejętność pracy w zespole, uczciwość i lojalność.c) posiadanie prawa jazdy kat. B,d) preferowany roczny staż pracy na podobnym stanowisku,e) znajomość zagadnień kadrowo- placowychf) swobodne poruszanie się w przepisach prawnych i ich poprawna interpretacja,g) swobodna komunikacja werbalna i pisemna,


Miejsce pracy: Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNECV,list motywacyjny,kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, ( świadectwa pracy lub zaświadczenie ozatrudnieniu)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach jeśli kandydat je posiada,kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienieoświadczenie kandydata o: korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwopopełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych, oświadczenieo zapoznaniu się z treścią wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawai podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Dębnie opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dębnie w zakładce: INFORMACJE /Zglaszanie naruszeń prawa Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 12 grudnia 2025 r. do godz.14,00 (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Dębnie) na adres: Urząd Miejski Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno w zamkniętych kopertach z dopiskiem:,,Nabór na zastępstwo stanowisko ds. kadr"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi