#

STANOWISKO DS. GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I MAJĄTKU

URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO

Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1039


Obowiązki:

1) prowadzenie spraw związanych z nabywaniem, zamianą, obciążaniem oraz zbywaniem nieruchomości komunalnych, spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu oraz innych praw majątkowych Miasta - w drodze przetargów i w trybie bezprzetargowym;
2) ustalanie sytuacji faktycznej i prawnej nieruchomości;
3) określanie zasadności, podstawy prawnej i sposobu dokonania transakcji;
4) przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i prawnej;
5) regulowanie stanów prawnych w tym ustanawianie służebności gruntowych i przesyłu;
6) określanie warunków zbycia, nabycia, obciążania oraz udzielania bonifikat;
7) sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazów oraz informacji i ogłoszeń nieruchomości przeznaczonych do zbycia;
8) przygotowywanie przetargów na sprzedaż nieruchomości Miasta;
9) kontrolowanie i egzekwowanie zagospodarowania zbytych nieruchomości;
10) wyznaczanie dodatkowych terminów zagospodarowania nieruchomości oddanych
11) w użytkowanie wieczyste i żądanie rozwiązania umowy użytkowania wieczystego;
12) opiniowanie zakresu dzierżaw gruntów oraz sposobu zagospodarowania terenów
administrowanych i wydzierżawianych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej;
13) planowanie dochodów i wydatków budżetowych w zakresie prowadzonych spraw;
14) kontrolowanie wykorzystywania i zagospodarowania zbytych nieruchomości zgodnie
15) z umową i prowadzenie spraw zapłaty kar umownych, zwrotu nieruchomości
lub udzielonej bonifikaty;
16) sporządzanie faktur i rozliczania podatku VAT od dokonanych transakcji;
17) prowadzenie rejestrów zbytych, nabytych i obciążanych nieruchomości.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1) wykształcenie - preferowane kierunki: gospodarka nieruchomościami, prawo, administracja publiczna, prawo administracyjne, budownictwo, inżynieria środowiska, geodezja, gospodarka przestrzenna, ekonomia;2) posiadanie obywatelstwa polskiego;3) pełna zdolność do czynności prawnych;4) korzystanie z pełni praw publicznych;5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;6) nieposzlakowana opinia;7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym;9) znajomość przepisów ustaw: ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o własności lokali, kodeks cywilny;10) umiejętność pracy na komputerze MS Office;11) umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz analizy dokumentacji prawnej;12) komunikatywność.b) wymagania dodatkowe:1) doświadczenie zawodowe w obszarze budownictwa lub nieruchomości biura projektowe, kancelarie prawne, notarialne, biuro obrotu nieruchomościami.


Miejsce pracy: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;2) życiorys zawodowy (cv);3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowejbip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzoryoświadczeń).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a) termin: do dnia 16 września 2025 r. do godz. 16.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);b) sposób:Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościaminależy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową.Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływukompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.c) miejsce:Urząd MiastaWydział Kadr i Organizacjiul. Sikorskiego 466-400 Gorzów Wielkopolski


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi