Numer oferty: StPr/25/1039
1) prowadzenie spraw związanych z nabywaniem, zamianą, obciążaniem oraz zbywaniem nieruchomości komunalnych, spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu oraz innych praw majątkowych Miasta - w drodze przetargów i w trybie bezprzetargowym;
2) ustalanie sytuacji faktycznej i prawnej nieruchomości;
3) określanie zasadności, podstawy prawnej i sposobu dokonania transakcji;
4) przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i prawnej;
5) regulowanie stanów prawnych w tym ustanawianie służebności gruntowych i przesyłu;
6) określanie warunków zbycia, nabycia, obciążania oraz udzielania bonifikat;
7) sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazów oraz informacji i ogłoszeń nieruchomości przeznaczonych do zbycia;
8) przygotowywanie przetargów na sprzedaż nieruchomości Miasta;
9) kontrolowanie i egzekwowanie zagospodarowania zbytych nieruchomości;
10) wyznaczanie dodatkowych terminów zagospodarowania nieruchomości oddanych
11) w użytkowanie wieczyste i żądanie rozwiązania umowy użytkowania wieczystego;
12) opiniowanie zakresu dzierżaw gruntów oraz sposobu zagospodarowania terenów
administrowanych i wydzierżawianych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej;
13) planowanie dochodów i wydatków budżetowych w zakresie prowadzonych spraw;
14) kontrolowanie wykorzystywania i zagospodarowania zbytych nieruchomości zgodnie
15) z umową i prowadzenie spraw zapłaty kar umownych, zwrotu nieruchomości
lub udzielonej bonifikaty;
16) sporządzanie faktur i rozliczania podatku VAT od dokonanych transakcji;
17) prowadzenie rejestrów zbytych, nabytych i obciążanych nieruchomości.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;2) życiorys zawodowy (cv);3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowejbip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzoryoświadczeń).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a) termin: do dnia 16 września 2025 r. do godz. 16.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);b) sposób:Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościaminależy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową.Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływukompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.c) miejsce:Urząd MiastaWydział Kadr i Organizacjiul. Sikorskiego 466-400 Gorzów Wielkopolski
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.