Numer oferty: StPr/25/0653
1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie Miasta i Gminy Górzno oraz
realizacji przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach a w szczególności:
a) stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi,
b) prowadzenie ewidencji bezodpływowych zbiorników na nieczystości płynne, przydomowych oczyszczalni ścieków, ewidencja umów o odbiór odpadów komunalnych i nieczystości płynnych,
c) prowadzenie ewidencji opłat przy pomocy oprogramowania komputerowego,
d) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie naliczania opłat za gospodarowanie odpadami,
e) weryfikacja złożonych deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
f) przygotowywanie decyzji ustalającej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w przypadku niezłożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi albo uzasadnionych wątpliwości co do danych zawartych w deklaracji,
g) przygotowanie projektów odpowiedzi w sprawach merytorycznych, skarg i wniosków w zakresie prowadzonych zadań,
h) prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej całokształtu spraw wynikających z zakresu czynności,
i) wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach bądź stwierdzających stan zaległości,
j) opracowywanie dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz stała ich weryfikacja,
k) współpraca z właściwą komórką organizacyjną w realizacji zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz innych przepisów porządkowo sanitarnych,
l) przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
m) przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi,
n) kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w świetle obowiązującego regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Górzno, w szczególności:
kontrole terenowe w zakresie zgodności złożonych deklaracji ze stanem faktycznym,
kontrole realizacji umowy przez wykonawcę świadczącego usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,
ewidencja i kontrola nieruchomości niezamieszkałych nie włączonych do systemu gminnego, w zakresie posiadanych aktualnych umów na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z firmą wywozową działającą na terenie Miasta i Gminy Górzno,
kontrole częstotliwości opróżniania zbiorników bezodpływowych,
o) współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
p) planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami,
q) prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców,
r) opracowywanie wniosków i współdziałanie z odpowiednimi komórkami w Urzędzie w ich opracowaniu w celu pozyskiwania środków finansowych ze źródeł pozabudżetowych,
s) przygotowywanie informacji wynikających z prowadzonego zakresu do umieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej,
t) lokalizowanie i działania zmierzające do likwidacji dzikich wysypisk.
2. Realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanych z funkcjonowaniem systemu odbioru zagospodarowania odpadów komunalnych.
3. Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
4. W zakresie rolnictwa, łowiectwa i leśnictwa:
a) współdziałanie ze służbą kwarantanny i ochrony roślin w zakresie sygnalizacji pojawienia się chorób, szkodników i chwastów w uprawach i nasadzeniach,
b) wydawanie zezwoleń na uprawę maku, konopi oraz prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń,
c) wydawanie opinii w sprawach rocznych planów łowieckich sporządzanych przez dzierżawców obwodów łowieckich,
d) podawanie do wiadomości publicznej (BIP) terminu rozpoczęcia i zakończenia polowania zbiorowego,
e) zawiadamianie dzierżawcy lub zarządcy obwodu łowieckiego o wniesionym przez właściciela, posiadacza albo zarządcę gruntu sprzeciwie do organizowanego polowania zbiorowego,
f) realizacja zadań wynikających z ustawy o lasach,
g) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt rzeźnych oraz inspekcji weterynaryjnej,
h) sprawowanie administracji i wykonywanie zadań z zakresu prawa łowieckiego,
i) współdziałanie z zarządcą obwodów łowieckich w zagospodarowaniu łowieckim obszarów Gminy, w szczególności w zakresie ochrony zwierzyny bytującej na jej terenie,
j) zwalczanie skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie.
5. Współpraca z organizacjami rolniczymi w zakresie wspomagania ich działalności i inicjowanie wspólnych przedsięwzięć.
6.Organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci.
7.Inne zadania zlecone przez Burmistrza, Sekretarza Miasta i Gminy oraz Kierownika Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Rynek 1, 87-320 Górzno, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV),2. list motywacyjny,3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,5. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,6. kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach,uprawnieniach jeżeli kandydat takie posiada, w tym kserokopia prawa jazdy,7. własnoręcznie podpisane oświadczenie:- stwierdzające, że ma obywatelstwo polskie, posiada pełną zdolność do czynnościprawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- o niekaralności za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśleprzestępstwo skarbowe,- o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku objętym naborem,8. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r.,poz. 530 z późn.zm.) jest obowiązanych do złożenia kopii dokumentupotwierdzającego niepełnosprawność,9. podpisana klauzula o ochronie danych osobowychWzór kwestionariusza oraz oświadczeń, które są wymagane podczas składania ofert do pobrania nastronie internetowej bip.gorzno.pl (Ogłoszenia o naborze) oraz w wersji papierowej w sekretariacieUrzędu Miasta i Gminy w Górznie (pokój Nr 9)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonych kopertachz dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. gospodarki odpadami i ochrony środowiskaw sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Górzno (pokój Nr 9) w godzinach pracy Urzędu Miastai Gminy Górzno lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta i Gminy Górzno, ul.Rynek 1, 87-320 Górzno z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. gospodarki odpadami i ochronyśrodowiska.Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 30 grudnia 2025r. Dokumenty aplikacyjne,które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do Urzędu po wyżejokreślonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzyprzechodzą do II etapu postępowania konkursowego powiadomieni zostaną za pośrednictwem pocztye-mail lub telefonicznie o terminie spotkania.
Adres www: www.gorzno.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.