Numer oferty: StPr/25/1395
1)prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem środków finansowych na podstawie zawartych umów i porozumień;
2)prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji celowych dla niepublicznych podmiotów świadczących opiekę nad dziećmi w wieku do lat 3;
3)prowadzenie spraw związanych z ewidencją podatków od towarów i usług;
4)inicjowanie działań zmierzających do pozyskiwania i rozliczania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych;
5)przygotowywanie wniosków o środki zewnętrzne w obszarze działalności wydziału;
6)nadzorowanie realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych;
7)prowadzenie spraw związanych z nadzorem finansowym nad podległymi wydziałowi jednostkami, w tym:
a)przyjmowanie sprawozdań finansowych oraz sporządzanie sprawozdań zbiorczych;
b)opracowywanie harmonogramu wydatków i nadzór nad jego realizacją,
c)ocenianie i prognozowanie potrzeb jednostek podległych w zakresie modernizacji, remontów i inwestycji oraz nadzór nad ich realizacją,
d)nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych wydanych podległym jednostkom,
e)monitorowanie realizacji wydatków, zgodnie z zatwierdzonymi planami finansowymi podległych jednostek,
f)prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem środków finansowych na podstawie planów finansowych i zawartych porozumień,
g)nadzór nad realizacją projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych;
8) realizacja zadań związanych z rządowymi programami "Dofinansowania wynagrodzeń w postaci dodatku motywacyjnego pracownikom jednostek organizacyjnych pomocy społecznej, pracowników zatrudnionych w samorządowych instytucjach opieki na dziećmi do lat 3 w latach 2024-2027" oraz "Dofinansowania wynagrodzeń pracowników jednostek wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na lata 2024-2027,
9) prowadzenie merytoryczne spraw dotyczących obszaru Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie
10) nadzór nad GCPR, a w szczególności:
a)sprawdzanie wykonywania zadań własnych i zleconych z zakresu pomocy społecznej (przyznawanie świadczeń, zmniejszenie liczby osób korzystających z pomocy społecznej);
b)sprawdzanie przyznawania usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych;
c)sprawdzanie kierowania do domów pomocy społecznej;
d)sprawdzanie pomocy udzielanej osobom bezdomnym;
e)sprawdzanie wsparcia udzielanego dla rodzin z problemami opiekuńczo wychowawczymi;
f)sprawdzanie prowadzonej pracy socjalnej dla rodzin z dziećmi (liczba środowisk, zakres pracy socjalnej, liczba rodzin z dziećmi po prowadzonej intensywnej pracy socjalnej, które odeszły z sytemu pomocy społecznej).
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Teatralna 26, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: 1)list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;2)życiorys zawodowy (cv);3)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;4)kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane), w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);5)kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;6)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;7)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;8)oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);9)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;10)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a)termin: do dnia 22 grudnia 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);b)sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. finansowych i nadzoru nad jednostkami należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.c)miejsce:Urząd Miasta Wydział Kadr i Organizacjiul. Sikorskiego 466-400 Gorzów Wielkopolski
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.