Numer oferty: StPr/25/0626
1.prowadzenie zadań merytorycznych na stanowisku;
a)prowadzenie i nadzór nad aktualizacją ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów, w tym: książki drogi i dziennika objazdu dróg,
b)typowanie dróg o nawierzchni nieutwardzonej (żużlowe, śródpolne) do remontu z określeniem zakresu remontu,
c)określanie potrzeb w zakresie remontów bieżących z przygotowaniem zakresu,
d)kontrola oznakowania drogowego w tym: typowanie do wymiany, naprawa uszkodzonych, montaż nowego oznakowania zgodnie z procedurami,
e)przejmowanie od Wydziału Realizacji Inwestycji remontowanych lub wykonanych dróg gminnych z infrastrukturą towarzyszącą,
f)nadzór nad przystankami, w tym ocena stanu technicznego i typowanie do remontu,
g)prowadzenie procedury zajęcia pasa drogowego oraz lokalizacji urządzeń w pasach drogowych w tym: rejestracja, sprawdzanie załączników mapowych i analiza projektów
w zakresie poprawności przyjętych rozwiązań technicznych, przygotowanie decyzji, naliczanie opłat, protokolarne przekazanie i odbiór terenu na czas prowadzenia robót,
h)opiniowanie organizacji ruchu stałej i czasowej,
i)prowadzenie spraw z zakresu stałej organizacji ruchu na drogach gminnych,
j)współpraca z zarządcami dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych w zakresie utrzymania tych dróg przebiegających przez teren gminy Dębno;
k)opiniowanie i współpraca ze Strażą Miejską i innymi organami w zakresie inżynierii ruchu drogowego;
l)wykonywanie sprawozdań oraz przygotowywanie wszystkich form informacji dot. zadań merytorycznych na stanowisku;
m)przygotowywanie zamówień i zleceń z zakresu administracji i remontów dróg,
n)nadzór merytoryczny nad zawartymi umowami: kontrola zakresów, udział w komisji odbiorowej i przeglądu gwarancyjnego, weryfikacja rozliczeń, kosztorysów, faktur;
o)realizacja innych zadań wynikających z zarządzania drogami;
p)archiwizacja akt spraw związanych z przedmiotowym zakresem czynności;
q)udzielanie informacji publicznej w zakresie objętym właściwością stanowiska pracy;
r)przestrzeganie przepisów o zamówieniach publicznych, w tym rejestrowanie umów;
s)przygotowywanie i publikacja materiałów na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, stronie internetowej Gminy Dębno oraz w innych formach komunikacji z mieszkańcami,
t)prowadzenie sprawozdawczości z wykonanych zadań.
Umiejętności i uprawnienia:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: CV wraz z listem motywacyjnym, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach jeśli kandydat je posiada, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu), inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje jeśli kandydat je posiada, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 5 grudnia 2025 r. do godz.12.00 (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Dębnie) na adres: Urząd Miejski Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno w zamkniętych kopertach z dopiskiem:"Nabór Stanowisko ds. drogownictwa"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.