#

STANOWISKO DS. DROGOWNICTWA

URZĄD MIEJSKI W DĘBNIE

Dębno, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0626


Obowiązki:

1.prowadzenie zadań merytorycznych na stanowisku;
a)prowadzenie i nadzór nad aktualizacją ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów, w tym: książki drogi i dziennika objazdu dróg,
b)typowanie dróg o nawierzchni nieutwardzonej (żużlowe, śródpolne) do remontu z określeniem zakresu remontu,
c)określanie potrzeb w zakresie remontów bieżących z przygotowaniem zakresu,
d)kontrola oznakowania drogowego w tym: typowanie do wymiany, naprawa uszkodzonych, montaż nowego oznakowania zgodnie z procedurami,
e)przejmowanie od Wydziału Realizacji Inwestycji remontowanych lub wykonanych dróg gminnych z infrastrukturą towarzyszącą,
f)nadzór nad przystankami, w tym ocena stanu technicznego i typowanie do remontu,
g)prowadzenie procedury zajęcia pasa drogowego oraz lokalizacji urządzeń w pasach drogowych w tym: rejestracja, sprawdzanie załączników mapowych i analiza projektów
w zakresie poprawności przyjętych rozwiązań technicznych, przygotowanie decyzji, naliczanie opłat, protokolarne przekazanie i odbiór terenu na czas prowadzenia robót,
h)opiniowanie organizacji ruchu stałej i czasowej,
i)prowadzenie spraw z zakresu stałej organizacji ruchu na drogach gminnych,
j)współpraca z zarządcami dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych w zakresie utrzymania tych dróg przebiegających przez teren gminy Dębno;
k)opiniowanie i współpraca ze Strażą Miejską i innymi organami w zakresie inżynierii ruchu drogowego;
l)wykonywanie sprawozdań oraz przygotowywanie wszystkich form informacji dot. zadań merytorycznych na stanowisku;
m)przygotowywanie zamówień i zleceń z zakresu administracji i remontów dróg,
n)nadzór merytoryczny nad zawartymi umowami: kontrola zakresów, udział w komisji odbiorowej i przeglądu gwarancyjnego, weryfikacja rozliczeń, kosztorysów, faktur;
o)realizacja innych zadań wynikających z zarządzania drogami;
p)archiwizacja akt spraw związanych z przedmiotowym zakresem czynności;
q)udzielanie informacji publicznej w zakresie objętym właściwością stanowiska pracy;
r)przestrzeganie przepisów o zamówieniach publicznych, w tym rejestrowanie umów;
s)przygotowywanie i publikacja materiałów na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, stronie internetowej Gminy Dębno oraz w innych formach komunikacji z mieszkańcami,
t)prowadzenie sprawozdawczości z wykonanych zadań.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Doświadczenie w pracy biurowej (wymagany staż - lata: 3)
  • Obsługa sprzętu biurowego

Wymagania dodatkowe:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE a)obywatelstwo polskie,b)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c)brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego w środowisku Windows, w tym Pakietu Microsoft Office,f)nieposzlakowana opinia,g)wykształcenie wyższe lub inżynieryjne, preferowane inżynieryjne z zakresu budownictwa i drogownictwa,h)znajomość przepisów z zakresu ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o drogach publicznych, KPAWYMAGANIA DODATKOWEa)dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość.b)posiadanie prawa jazdy kat. Bc)preferowane co najmniej 3- letnie doświadczenie pracy w jednostce samorządu terytorialnego w zakresie: budownictwa drogowego, prowadzenia remontów w branży drogowej lub w sektorze prywatnym w zakresie remontów lub inwestycji drogowych.


Miejsce pracy: Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CV wraz z listem motywacyjnym, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach jeśli kandydat je posiada, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu), inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje jeśli kandydat je posiada, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 5 grudnia 2025 r. do godz.12.00 (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Dębnie) na adres: Urząd Miejski Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno w zamkniętych kopertach z dopiskiem:"Nabór Stanowisko ds. drogownictwa"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi