#

STANOWISKO DS. DOCHODÓW BUDŻETOWYCH ORAZ NALEŻNOŚCI I ROZLICZEŃ VAT W REFERACIE FINANSOWYM

Urząd Gminy Stargard

Stargard, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1014


Obowiązki:

1. Wystawianie, dekretowanie i księgowanie faktur VAT zgodnie z ustalonymi procedurami.
2. Prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT na podstawie wystawionych i otrzymanych faktur.
3. Sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT, dokonywanie odpowiednich przeksięgowań VAT należnego i naliczonego na kontach syntetycznych.
4. Prowadzenie ewidencji księgowej przypisów i wpłat:
a) opłaty za zajęcia pasa drogowego,
b) opłaty eksploatacyjnej,
c) opłaty za sprzedaż napojów alkoholowych,
d) opłaty za licencje i koncesje,
e) opłaty skarbowej,
f) opłaty planistycznej,
g) związanych z gospodarką gruntami i nieruchomościami gminy na podstawie decyzji
administracyjnych.
h) podatku od środków transportowych.
5. Kontrola prawidłowości przypisów, wpłat i nadpłat na kontach analitycznych, dokonywanie
analizy i uzgadniania sald oraz sporządzanie protokołów weryfikacji.
6. Sporządzanie not obciążeniowych.
7. Przygotowanie danych ewidencyjnych oraz informacji o należnościach dla prawidłowego
sporządzania sprawozdań oraz sporządzanie sprawozdań (m.in. Rb N, Rb27S).
8. Sporządzanie decyzji o zwrocie opłaty skarbowej.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
  • komunikatywność
  • nieposzlakowana opinia
  • dobra obsługa komputera
  • niekaralność za przestępstwa popełnone umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne
  • odpowiedzialność

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Wymagania dodatkowe:

Umiejętności i uprawnienia:

  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.2. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne.3. Nieposzlakowana opinia.4. Wykształcenie wyższe.5. Staż pracy - 5 lat.6. Dobra obsługa komputera.7. Znajomość przepisów następujących ustaw: o podatku od towarów i usług (VAT), o rachunkowości, o finansach publicznych, Ordynacji podatkowej, Kodeks postępowania administracyjnego.Wymagania dodatkowe:1. Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.2. Odpowiedzialność.3. Umiejętność pracy w zespole.4. Wysoka kultura osobista.5. Komunikatywność.6. Znajomość zasad organizacji pracy w administracji.Termin i miejsce składania dokumentów:Oferty należy składać osobiście w sekretariacie pok. 215 lub przesłać pocztą w terminie do dnia 14.11.2025 roku do godz. 15:00 (uwaga; liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Stargard)na adres:Urząd Gminy Stargard Rynek Staromiejski 573 - 110 Stargard W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do Urzędu).Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone w kopercie opatrzonej napisem: Nabór na wolne stanowisko ds. dochodów budżetowych oraz należności i rozliczeń VAT w Referacie Finansowym Urzęd u Gminy Stargard Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 915******, Szczegółowe informacje: https://bip.gmina.stargard.pl/artykul/stanowisko-ds-dochodow-budzetowych-oraz-naleznosci-i-rozliczen-vat-w-referacie-finansowym-urzed-1


Miejsce pracy: Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: 1. Kopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacji dodatkowych.2. Kopie świadectw pracy.3. Podpisany oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej bip.gmina.stargard.pl w zakładce GMINA STARGARD Nabory na wolne stanowisko, oraz w Referacie Organizacyjnym Spraw Obywatelskich i Społecznych pok. 213 .4. Podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby aktualnej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).5. Podpisany list motywacyjny.6. Oświadczenie kandydata o niekaralności (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) .7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,8. Zapoznanie się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy, podpisanie i dołączenie jej do dokumentów aplikacyjnych. Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy znajduje się na stronie internetowej bip.gmina.stargard.pl w zakładce GMINA STARGARD Nabory na wolne stanowisko, oraz w Referacie Organizacyjnym Spraw Obywatelskich i Społecznych pok. 213.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ochrona

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi