Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1085


Obowiązki:

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Prowadzenie sekretariatu Dyrekcji oraz kancelarii MZD;
2)Obsługa centrali telefonicznej MZD;
3)Kontrola obiegu dokumentów;
4)Obsługa narad oraz spotkań;



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Wymagania dodatkowe:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kat B

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1.Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe lub- wykształcenie średnie i co najmniej 2 letni staż pracy;- umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office;- wysoka kultura osobista;- komunikatywność;- spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust.1 oraz ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135). 2.Wymagania dodatkowe:- prawo jazdy kat. B.


Miejsce pracy: Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:a)życiorys (CV),b)list motywacyjny,c)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,d)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,e)kserokopie dodatkowych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacjei umiejętności,f)oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust.1 oraz ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r. poz.1135)-załącznik nr 1,g)oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną - załącznik nr 2, h)zgoda na przetwarzanie danych osobowych związana realizacją procesu rekrutacji - załącznik nr 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń - w terminie do dnia 21 lipca 2025r. do godz. 1200. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. MZD. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: Stanowisko ds. administracji. O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail. Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - www. mzd.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Grudziądzkiej 159.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.mzd.torun.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ochrona

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi