#

STANOWISKO DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH

Urząd Gminy Sawin

Sawin, lubelskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0591


Obowiązki:

1. przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2. prowadzenie rejestru umów o zamówienie publiczne w zależności od wartości i trybu
udzielenia zamówienia;
3. prowadzenie rejestru postępowań oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji;
4. opracowanie ogłoszenia o zamówieniu publicznym oraz przygotowanie umowy
o zamówienie publiczne;
5. opracowanie specyfikacji warunków zamówienia;
6. przeprowadzenie postępowania w sprawie udzielenia zamówienie publicznego wraz
z wyborem wykonawcy;
7. kompletowanie i przechowywanie dokumentacji zamówień publicznych;
8. monitorowanie przebiegu zamówienia publicznego;
9. prowadzenie korespondencji z Wykonawcami biorącymi udział w postepowaniu
o zamówienie publiczne wraz z Wykonawcą, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą,
a w szczególności przygotowywanie odpowiedzi na skierowane zapytania, wyjaśnień
do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), po uzyskaniu stanowiska w sprawie
komisji przetargowej;
10. prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych;
11. udział w pracach komisji przetargowej;
12. opracowywanie i aktualizacja rocznych i wieloletnich planów postępowań o udzielenie
zamówień, jakie przewiduje się przeprowadzić w danym roku finansowym i zamieszczanie
ich na stronie internetowej;
13. ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok;
prowadzenie rejestru depozytów wadium w innej formie niż pieniężna;
14. zwrot wadium Wykonawcom, biorącym udział w postępowaniu o zamówienie publiczne;
przygotowanie dokumentacji dla oferentów;
15. należyte przechowywanie dokumentacji przetargowej z udzielonych zamówień,
publicznych przez okres wskazany w ustawie Prawo zamówień publicznych;
16. przygotowywanie wniosków i obsługa projektów z funduszy strukturalnych UE oraz
innych funduszy, których beneficjentami jest Gmina;
17. wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy pomocowych
Unii Europejskiej oraz krajowych (z budżetu państwa, samorządu województwa, powiatu,
fundacji itp.) na realizację projektów w ramach zadań własnych gminy;
18. współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, instytucjami gminy w zakresie
pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowych fundusze unijne i krajowe,
współuczestnictwo w procesach aplikacyjnych;
19. przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych
w ramach realizowanych projektów;
20. bieżąca obsługa projektów pod względem przepływu dokumentów.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomość ustaw o finansach publicznych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość ustaw - Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość przepisów w zakresie prowadzenia inwestycji dofinansowanych ze środków zewnętrznych
  • znajomość Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i zadania samorządu gminnego

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Zawód:

  • Specjalista do spraw zamówień publicznych

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy z o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024 r. poz. 1571 z późn. zm.), preferowane drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;


Miejsce pracy: Chutecka 12, 22-107 Sawin, powiat: chełmski, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/03/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi