#

STANOWISKO DO SPRAW INWESTYCJI I REMONTÓW

URZĄD GMINY W SZTUTOWIE

Sztutowo, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0929


Obowiązki:

Treść ogłoszenia znajduje się na stronie:
https://sztutowo.bipgmina.pl/wiadomosci/540/wiadomosc/853817/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_inwestycj

WÓJT GMINY SZTUTOWO ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i remontów.
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo .
II.Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze.
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw inwestycji i remontów.
Wymiar czasu pracy 1/1 etat.
Rodzaj umowy: umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony.
Przewidywany termin zatrudnienia : 02 stycznia 2026 r.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remontów w obiektach komunalnych,
2.przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez wykonawców robót poprawkowych,
3.inicjowanie i nadzór nad opracowywaną dokumentacją techniczno-prawną na zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych,
4.zlecanie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, umowami i stanem faktycznym,
5.nadzór nad realizacją inwestycji i modernizacji finansowanych z budżetu Gminy,
6. przygotowywanie budżetu dla planowanych inwestycji oraz remontów obiektów komunalnych od strony rzeczowo- finansowej,
7. opracowywanie okresowych programów i planów inwestycyjnych oraz sporządzanie sprawozdań z ich wykonania, zlecanie zastępstwa inwestorskiego i przygotowywanie umów w tym zakresie,
8. udział w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji, modernizacji i remontów obiektów komunalnych,
9. kontrola bieżąca przebiegu przygotowania i realizacji inwestycji pod kątem zgodności zakresu rzeczowego i finansowego z zawartymi umowami,
10. weryfikacja kosztów i faktur do uruchamiania ich płatności,
11. przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne oraz remontów obiektów komunalnych, koordynowanie realizowanych inwestycji i remontów,
12. prowadzenie spraw małej architektury tj. place zabaw, skwery itp.,
13. opracowywanie planu rozwoju sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gminie,
14. sporządzanie i przekazywanie na odpowiednie stanowisko OT- przyjęcie środka trwałego po zakończonych inwestycjach oraz likwidacji środka trwałego po jego utylizacji,
15. ścisła współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania Wieloletniego Planu Finansowego,
16. zarządzanie drogami i mostami gminnymi, a w szczególności: prowadzenie ewidencji, opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych i bieżących ulic i mostów, opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów dokumentacji techniczno projektowej, prowadzenie rozliczeń finansowo rzeczowych,
17. prowadzenie spraw z zakresu remontów i utrzymania dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych,
18. przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych,
19. sporządzania sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
20. poświadczanie za zgodność z oryginałem kopi dokumentów przedłożonych przez strony na potrzeby prowadzonych postępowań.
21. realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
22. realizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz ścisła współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych.
23. pełnienie zastępstwa pracownika ds. zagospodarowania przestrzennego i drogownictwa
24.wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta Gminy, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy.




Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Niezbędne wymagania od kandydatów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie minimum średnie preferowane wyższe z zakresu budownictwa, znajomość przepisów prawa, a w szczególności: - Ustawy o samorządzie gminnym, - Ustawy o prawie budowlanym, - Ustawy o drogach publicznych, - Ustawy o finansach publicznych, dobra znajomość obsługi komputera, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, Wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego, zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność.


Miejsce pracy: Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: podpisany własnoręcznie list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie, CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis), kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, udział w kursach i szkoleniach, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Termin i miejsce złożenia dokumentów: do dnia 12 grudnia 2025 r. do godz. 14:00. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo w sekretariacie, albo przesłać na adres Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i remontów. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi