Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/02/2020.

Stacjonarny Przedstawiciel Wydawnictwa ds. Obsługi Klienta

Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra, lubuskie

Oxford University Press Polska Sp. z.o.o.

Opis stanowiska pracy

Jedno z największych wydawnictw edukacyjnych na świecie poszukuje energicznej osoby na stanowisko:

Stacjonarny Przedstawiciel Wydawnictwa ds. Obsługi Klienta

Cała Polska

 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało telefoniczne i e-mailowe reprezentowanie Firmy.

Oferujemy zatrudnienie na umowę o pracę ( cały etat lub pół etetu)

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • wyższego wykształcenia (preferowane: filologia angielska/Nauczycielskie Kolegium Języka Angielskiego/kierunki pokrewne)
  • biegłej znajomości języka polskiego i bardzo dobrej języka angielskiego
  • bardzo dobrej organizacji pracy
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • elastyczności w dopasowaniu godzin pracy
  • samodzielności oraz inicjatywy w podejmowaniu zadań
  • umiejętności współpracy
  • umiejętności obsługi komputera

 

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego oraz w pracy na podobnym stanowisku

 

Oferujemy :

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę ( cały etat lub pół etetu)
  • pracę zdalną
  • pracę w doświadczonym i aktywnym zespole
  • środowisko pracy pełne interesujących zadań i nowych wyzwań
  • telefon i laptop służbowy

 

Prosimy o przesyłanie CV do dnia 31.01.2020 za pomocą przycisku "Aplikuj".

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Prezentacja firmy

Jedno z największych wydawnictw edukacyjnych na świecie.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja , Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia , Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa
do góry