Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0571


Obowiązki:

Odbiór ilościowy i jakościowy towarów,zapoznanie sie z szerokim asortymentem towarów, wycena towarów,zamawianie towarów,sporządzanie raportów sklepowych, organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw, eksponowanie i oznaczanie towarów,informowanie nabywcy o walorach sprzedawanych towarów, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o ład i porządek oraz powierzone mienie. Praca na II zmiany, I zm. od godz. 7.00 do 15.00, II zm. od godz. 12.00 do 20.00. Praca w dni wolne. Miejsce wykonywania pracy: BRICOMARCHE Kolbuszowa



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • zasadnicze zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu min.6 miesięcy.


Miejsce pracy: Tarnobrzeska 25A, 36-100 Kolbuszowa Dolna, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 0, miesiące: 6

Wymagane dokumenty: CV na adres: rekrutacja.bmkolbuszowa@gmail.com lub kontakt z pracodawcą w siedzibie firmy.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi