Opis stanowiska pracy

Firma produkcyjna z ponad 35-letnią tradycją, działająca w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych i mebli, poszukuje Kandydatów na stanowisko:

 

Specjalisty ds. Zakupów i Planowania

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

 

Od osoby zatrudnionej na tym stanowisku oczekiwać będziemy:

  • wykształcenia wyższego (preferowane techniczne),
  • min.2 letniego doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
  • biegła znajomość programu Excel,
  • umiejętności negocjacyjnych i opanowania zasad w komunikacji międzyludzkiej w środowisku pracy,
  • umiejętności organizacyjnych (planowania, koordynacji działań, analizy ekonomicznej własnych decyzji),
  • orientacji marketingowej na swoje obowiązki - w szczególności świadomości celów i narzędzi, którymi można się posługiwać w obszarze zakupów,
  • znajomości rynku dostawców,
  • kreatywności i umiejętność zarządzania projektami,
  • dobra znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • gotowości do odbywania umiarkowanie częstych podróży służbowych.

 

Opis stanowiska pracy:

  • realizacja strategii zakupowej firmy,
  • krótko i długoterminowe prognozowanie zakupów,
  • sporządzanie analiz rynków, trendów cenowych, poszukiwanie możliwości obniżania kosztów zakupów, pozyskiwania nowych dostawców,
  • monitoring najnowszych rozwiązań (osiągnięć) w zakresie komponentów, technologii i procesów, które mogą być wykorzystywane w produkcji wyrobów przedsiębiorstwa,
  • utrzymywanie prawidłowych stanów magazynowych,
  • wyliczanie optymalnej wielkości zamówienia,
  • codzienne przeglądy dostępności produktów,
  • kontrolowanie terminowości dostaw i ilości dostarczanych produktów,
  • identyfikacja zagrożeń i szans w planowaniu dostaw,
  • tworzenie prognoz, estymacji i analiz w obszarze zarządzania zapasami,
  • gromadzenie i weryfikacja informacji na temat potencjalnych dostawców i ich ofert,
  • udział w tworzeniu i zarządzaniu bazą danych o dostawcach,
  • utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi i rzeczywistymi dostawcami,
  • okresowa ocena współpracy przedsiębiorstwa z dostawcą,
  • praca w oparciu o standardy i wskaźniki obowiązujące w firmie.

 

Oferujemy:

  • możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
  • stabilne zatrudnienie.

 

Osoby zainteresowane niniejszym stanowiskiem prosimy o przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, tj. CV i przesłanie poprzez przycisk APLIKUJ

 

Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. 2014 poz. 1182)".

Prezentacja firmy

Firma Marbet z powodzeniem działa na rynku już od 35 lat z całkowicie po... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Zakupy / Zaopatrzenie, Praca Inżynieria, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi