Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1741


Obowiązki:

• Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie umów cywilno – prawnych,
• Prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczeń powiązanych,
• Prowadzenie akt osobowych,
• Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji związanej z trwającymi stosunkami pracy, a także na potrzeby ZUS, US,
• Obsługa PPK,
• Sporządzanie raportów, deklaracji, sprawozdawczości (GUS, ZUS, US),
• Obsługa systemu kadrowo -płacowego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • biegła obsługa programów komputerowych; umiejetność pracy samodzielnej i w zespole; rzetelność, dokładność i systematyczność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • kadry, płace i prawo pracy
  • bardzo dobra znajomość programów biurowych MS OFFICE

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 1] : 3-letnie doświadczenie w zakresie obsługi kadrowo-płacowej


Miejsce pracy: Rybaki 31/35, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: dokumenty aplikacyjne należy wysłać na adres: mcichowicz@wodociagi.torun.com.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.wodociagi.torun.com.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi