Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0955


Obowiązki:


− wstępna kontrola uchwał i zarządzeń organów jednostek samorządu terytorialnego w sprawach podlegających nadzorowi Izby, − wstępna analiza dokumentów w sprawach podlegających opiniowaniu przez składy orzekające Izby, − monitorowanie stanu budżetów jednostek samorządu terytorialnego, − kontrola sprawozdań jednostek samorządu terytorialnego, − udział opracowywaniu analiz, opinii, raportów i sprawozdań, − kompletowanie i przechowywanie dokumentacji, − doradztwo w zakresie praktycznego stosowania przepisów w bieżącej gospodarce finansowej jednostek samorządu terytorialnego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 3)
  • PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (Excel, Word), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, wykształcenie wyższe preferowane kierunki ekonomia, prawo, administracja.Wymagania dodatkowe:- wiedza z zakresu zadań określonych ustawą o regionalnych izbach obrachunkowych, ustawą o finansach publicznych, innymi przepisami prawa dotyczącymi gospodarki finansowej podmiotów wymienionych w art. 1 ust. 2 ustawy o regionalnych izbach obrachunkowych, − posiadanie cech osobowości i umiejętności psychospołecznych takich jak: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, samodzielność, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji oraz umiejętność z korzystania z przepisów prawa.


Miejsce pracy: ŚWIATOWIDA 77, 70-727 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: - cv ze szczegółowym przebiegiem pracy zawodowej- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie- oświadczenie o braku wykluczenia, o którym mowa w art.46 w związku z art.3c ust.1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U z 2023 r. poz. 1917 ze zm.) w przypadku osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z rekrutacją, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz 1781)- kserokopie posiadanych świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe umiejętności i kwalifikacje oraz referencji i opinii.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/05/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi