Numer oferty: StPr/25/0598
Do zadań specjalisty w Dziale Bieżącego Utrzymania należeć będzie w szczególności: Koordynacja i kontrola robót pro-wadzonych na terenach zarządzanych przez ZDiZ w Suwałkach. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac mających na celu zapewnienie należytego utrzymania nawierzchni dróg, ciągów komunikacyjnych, drogowych obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą. Przygotowywanie projektów stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego. Wdrażanie projektów stałej i tymczasowej organizacji ruchu, nadzór i bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń BRD. Prowadzenie dokumentacji i przeprowadzanie okreso-wych kontroli stanu dróg, obiektów mostowych, murów oporowych ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu oznakowania dróg ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego. Kosztorysowanie szkód komunikacyjnych. Pro-wadzenie gospodarki magazynowej na potrzeby działu. Nadzorowanie nad kompleksowym, terminowym, merytorycznym i rzetelnym realizowaniem zadań w powierzonym zakresie. Udział w pracach komisji do spraw uzgadniania dokumentacji technicznej w ZDiZ. Udział w przeglądach okresowych ulic w celu wyeliminowania spostrzeżonych niedociągnięć w oznakowaniu i powstałych uszkodzeń na ulicach w trakcie ich użytkowania. Koordynacja, nadzór i kontrola nad prawi-dłowym wykonaniem, funkcjonowaniem i utrzymaniem urządzeń sygnalizacji świetlnej na terenie miasta. Prowadzenie kompleksowej realizacji wszelkich zagadnień i procedur z zakresu wykonania, utrzymania i kontroli oznakowania pozio-mego ulic miejskich. Prowadzenie procedur związanych z przygotowaniem zamówień publicznych, wyłonieniem wyko-nawcy usług lub dostawcy materiału w zakresie działalności prowadzonej przez Dział Bieżącego Utrzymania. Sprawowa-nie nadzoru i kontroli nad prawidłowym wykonaniem zakresu zamówień bądź umów zawieranych przez ZDiZ oraz sta-ranne i skrupulatne rozliczanie ich wykonania. Prowadzenie procedur zakupów z zachowaniem odpowiedniej dyscypliny finansów publicznych. Wykonywanie działań i czynności w zakresie bieżącego utrzymania kanalizacji teletechnicznej oraz prowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego kanalizacji teletechnicznej. Wykonywanie zadań dyżurnego akcji zimowej. Stałe podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych oraz udział w szkoleniach.
Wykształcenie:
Zawód:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Sejneńska 84, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1)Własnoręcznie podpisane informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez osobę ubie-gającą się o zatrudnienie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnie-nia. 2)Własnoręcznie i czytelnie podpisane oraz opatrzone datą oświadczenie kandydata o: a)obywatelstwie polskim, b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, c) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) nieposzlakowanej opinii, 4) Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach ob-owiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych. 5) Kseroko-pie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wy-kształcenie, kwalifikacje zawodowe, prawo jazdy i ewentualnie spełnienie wymagań dodatkowych, o których mowa w pkt. II ogłoszenia. 6)W przypadku posiadania stażu pracy kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających staż pracy, a w razie pozo-stawania w zatrudnieniu w chwili składania oferty oświadczenie kandydata o okresie pozostawania w stosunku pracy. 7) Inne dokumenty: np. oświadczenie kandydata o znajomości zagadnień i spełnianiu wymagań zawartych w pkt. II ogłoszenia. 8) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. 9)Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeśli dane te wykracza-ją poza dane, o których mowa w art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych, o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Specjalisty w Dziale Bieżącego Utrzymania w Zarządzie Dróg i Zieleni w Suwałkach.1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko Specja-listy w Dziale Bieżącego Utrzymania w Zarządzie Dróg i Zieleni w Suwałkach, osobiście w sekretariacie Zarządu pokój nr 106 lub za pośrednictwem poczty na adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki 2) Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 października 2025r. O zacho-waniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje data ich wpływu do Zarządu Dróg i Zieleni w Suwał-kach. 3) Aplikacje, które wpłyną po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.