Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1417


Obowiązki:

1. Obsługa kancelaryjna departamentu.
2. Udział w opracowywaniu informacji zbiorczych dotyczących zakresu działania departamentu na potrzeby podmiotów zewnętrznych i komórek organizacyjnych Urzędu.
3. Koordynacja spraw związanych z wpływającymi do departamentu interpelacjami radnych Województwa Świętokrzyskiego oraz wnioskami o udostępnienie informacji publicznej.
4. Współpraca przy realizacji działań informacyjnych i promocyjnych skierowanych do beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów programu FEŚ 2021-2027.
5. Wprowadzanie do systemu informatycznego (OZP) planowanych do realizacji zadań.
6. Realizacja działań finansowanych z Pomocy Technicznej z zastosowaniem procedur zamówień publicznych, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Marszałkowskim.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
  • umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 1] : znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych[Inne] : udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; 3) znajomość obowiązujących aktów prawnych:a) ustawy o samorządzie województwa,b) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,c) ustawy Prawo zamówień publicznych,d) ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027,e) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,f) Statutu Województwa Świętokrzyskiego,g) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego;4) znajomość wspólnotowych i krajowych dokumentów strategicznych i programowych:a) Strategii komunikacji Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego 2021-2027,b) wytycznych KE dotyczących unikania konfliktów interesów i zarządzania takimi konfliktami na podstawie rozporządzenia finansowego (2021/C 121/01).2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:1) udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;2) wykształcenie wyższe w zakresie administracji lub ekonomii, lub zamówień publicznych.


Miejsce pracy: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny i CV.2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do.. (dokument umowy o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia).4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem. Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce NABORY/KONKURSY NABORY W URZĘDZIE MARSZAŁKOWSKIM WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE: 5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO).7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.9. Lista sprawdzająca.Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca z zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) lub adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu za pośrednictwem platformy ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:1) składać w zamkniętych kopertach do dnia 15 grudnia 2025 r. do godz. 15.30w Kancelarii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego (budynek C2)al. IX Wieków Kielc 325-516 KielceLub2) przesłać pocztą do dnia 15 grudnia 2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu) na adres:Departament Organizacyjny i Kadr (Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego)Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego al. IX Wieków Kielc 325-516 Kielcelub1) przesłać na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) (podpisane certyfikatemkwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 15 grudnia 2025 r. AE:PL-57494-35550-GDUUU-22lub2) przesłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym) do dnia 15 grudnia 2025 r. Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego/3h680wewfh/SkrytkaESPz dopiskiem:Dotyczy naboru Nr 068.EFRR.1.2025 na stanowisko specjalisty w Departamencie Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju RegionalnegoDodatkowe informacje pod nr tel. 413******

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi