Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2238


Obowiązki:

Zakres obowiązków:
prowadzenie i rozwój kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube),
tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz kampanii online,
przygotowywanie angażujących treści (posty, rolki, stories, materiały wideo, grafiki we współpracy z zespołem),
monitorowanie trendów i aktywności konkurencji,
analiza wyników działań i raportowanie efektywności,
współpraca z zespołem dziennikarzy i działem promocji w zakresie promocji audycji i wydarzeń.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • facebook i instagram
  • Canva-projekty grafik na social media
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Oświadczenie w prowadzeniu i rozwijaniu profili w mediach społecznościowych, wiedza z zakresu strategii marketingowych online i offline.Znajomość narzędzi (np. Meta Business Suite, Google Analytics), tworzenia angażujących treści, doświadczenie w rozwijaniu kanału YOUTUBE.


Miejsce pracy: Radiowa 4, 25-317 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Analityka, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - Bazy danych

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi