Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1078


Obowiązki:

a) sporządzanie dowodów księgowych,
b) sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym,
c) kompletowanie dokumentów księgowych,
d) księgowanie dokumentów,
e) angażowanie środków budżetowych obciążających plan finansowy,
f) prowadzenie rejestru zaangażowań środków budżetowych,
g) monitorowanie stopnia wykonania planu finansowego,
h) obsługa bankowości elektronicznej,
i) dbałość o terminową realizację zobowiązań,
j) prowadzenie ewidencji magazynowej,
k) prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych oraz wyposażenia,
l) prowadzenie rejestru umów,
m) udział w uzgadnianiu sald kont rozrachunkowych, kosztów i wydatków,
n) udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań budżetowych i finansowych,
o) realizacja zadań wynikających z zastępstwa głównego księgowego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • dobra organizacja pracy
  • analityczne myślenie
  • 3-letnie doświadczenie zawodowe

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:a) spełnienie jednego z warunków, zgodnych z ustawą o finansach publicznych:- ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,- ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktykę w księgowości, wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów;b) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,f) znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,g) znajomość przepisów o ubezpieczeniach społecznych, o podatkach, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych, h) znajomość zagadnień dot. księgowości budżetowej,i) umiejętność interpretacji przepisów i analizy informacji,j) wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne,k) umiejętność pracy w zespole, w tym planowania i organizacji pracy,l) umiejętność pracy pod presją czasu,m) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: a) doświadczenie w pracy w księgowości w administracji publicznej,b) umiejętność obsługi systemu Progman.


Miejsce pracy: Chwarznieńska 4, 81-613 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: https://bip.um.gdynia.pl/aktualne-nabory-i-konkursyWymagane dokumenty i oświadczenia:a) list motywacyjny,b) kwestionariusz osobowy kandydata,c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz wymagany staż pracy,d) oświadczenie o nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,g) klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie przez Gdyńskie Centrum Zdrowia danych osobowych wykraczających poza zakres wynikający z ogłoszenia o naborze, h) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie (dot. obywatelstwa polskiego lub innego w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej),i) w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.Miejsce i termin składania dokumentów:Dokumenty należy złożyć osobiście, przesłać na adres Gdyńskiego Centrum Zdrowia, 81-613 Gdynia, ul. Chwarznieńska 4 w kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko do Zespołu Księgowości lub przesłać podpisaną certyfikatem kwalifikowanym za pośrednictwem ePUAP do dnia 18 sierpnia 2025 r. do godz. 16.00 (decyduje data wpływu do GCZ). Dokumenty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.Inne informacje: a. dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być na koszt kandydata przetłumaczone na język polski,b. informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) oraz - na tablicy informacyjnej w siedzibie GCZ, c. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone.Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zakresie niezbędnym dla potrzeb realizacji obowiązków prawnych jest Gdyńskie Centrum Zdrowia jednostka budżetowa Gminy Miasta Gdyni, mająca siedzibę przy ul. Chwarznieńska 4, 81-613 Gdynia.W sprawach, związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, przez email: iod@gcz.gdynia.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: https://bip.um.gdynia.pl/aktualne-nabory-i-konkurs


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/08/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi