Opis stanowiska pracy
Specjalista do spraw kadr - vacat.
Wymagania:
1.Wymagania niezbędne: Pracownikiem samorządowym może być osoba, która: 1) jest obywatelem polskim lub osobą nieposiadającą polskiego obywatelstwa, jeżeli posiada potwierdzoną znajomość języka polskiego; 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku; 4) posiada co najmniej wykształcenie średnie; 5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe: 1) bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy; 2) znajomość zasad dotyczących obsługi kadrowej; 3) umiejętność obsługi pakietu MS Office; 4) komunikacja, współpraca, elastyczność; Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie akt osobowych pracowników; 2) Zarządzanie dokumentami powiązanymi z poszczególnymi pracownikami (badania lekarskie, wnioski urlopowe, plany urlopów, ewidencja czasu pracy, listy obecności); 3) Sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy; 4) Przygotowywanie decyzji o wymiarze zatrudnienia; 5) Przygotowywanie wszelkich informacji związanych z zatrudnieniem i zakończeniem umów pracowniczych; 6) Opracowywanie sprawozdawczości w zakresie spraw kadrowych; 7) Informowanie pracowników o sprawach kadrowych; 8) Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji kadrowej; 9) Obsługa programu kadry VULCAN;
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
1) list motywacyjny; 2) CV; 3) oryginał kwestionariusza osobowego; 4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); 5) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska; 6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe; 7) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie; 8) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres: Wymagane dokumenty należy dostarczyć do siedziby Szkoły w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Szkole Podstawowej Integracyjnej nr 11 w Kielcach” - ul. Jasna 20/22 25 - 523 Kielce
Prezentacja firmy
Informacja o wolnych stanowiskach pracy w jednostkach systemu oświaty. Z...
Informacja o wolnych stanowiskach pracy w jednostkach systemu oświaty. Za treść i aktualność tych ogłoszeń odpowiadają szkoły i placówki.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/07/2025
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia