Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
LUBLIN (praca w systemie hybrydowym)
Nie musisz pracować w biurze u klienta (Contact Center BPO), możesz podzielić swój czas z tym biurowym
Główne zadanie to weryfikowanie i koordynowanie zadań zespołu NIEMIECKOJĘZYCZNEGO
Wsłuchiwanie się z rozmowy prowadzone przez Konsultantów i poprawianie błędów
Czynny udział w szkoleniach i ocenianie ich rezultatów
Zadania:
rozmowy z zespołem konsultantów w języku niemieckim
praca w wewnętrznym systemie (praca przy komputerze)
raportowanie do Managerów Projektów i Koordynatorów
Gwarantujemy szkolenia i system wdrożenia
Pracę w międzynarodowym środowisku z Native Speakerami
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.
Jeżeli chcecie Państwo, przesłać CV, aby wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych , prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody.
Wymagania
Oczekujemy:
znajomości języka niemieckiego na poziomie min C1
znajomość języka angielskiego na poziomie min B2
Prezentacja firmy
.
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
17/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?